Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: حجم قابل توجهی از آب بندان های غیرمجاز و یا در بستر رودخانه های استان خصوصاً گرگانرود مانع از دسترسی پایین دست به آب میشود که باید تا دی ماه تخریب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به مصوبات سفر رییس جمهور، حرکت در مسیر پیشرفت شهرستان گمیشان شتاب گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق آبه گرگان رود باید به زمین های پایین دست برسد و البته تخریب تمامی آب بندان های غیرمجاز و یا در بستر رودخانه امری ضروری است.

زنگانه گفت: حجم قابل توجهی از آب بندان های غیرمجاز و یا در بستر رودخانه های استان خصوصاً گرگانرود مانع از دسترسی پایین دست به آب میشود که باید تا دی ماه تخریب شود.

وی تصریح کرد: روند برگزاری میز خدمت در شهرستان گمیشان بسیار مناسب بوده و مردم از این طریق می توانند دغدغه های خود را به مسئولان منتقل و شاهد تسریع در رفع مشکلات خود باشند.

وی به تفاهم‌نامه‌ای که طی روزهای اخیر بین استان گلستان و استان بالکان ترکمنستان منعقد شد اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه زمینه اجرای اقدامات مشترکی را فراهم می آورد که شهرستان گمیشان می تواند یکی از شهرستان هایی باشد که می تواند نقشه تاثیرگذاری در مراودات دو طرف داشته باشد و با اجرای بازارچه مرزی زمینه همکاری بیش از پیش فراهم شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: پیگیر جدی موضوع اجرای طرح آب شیرین کن در شهرستان گمیشان هستیم و امیدواریم به زودی اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شود.

وی مجتمع پرورش میگو گمیشان را ظرفیتی منحصربه‌فرد و قابل توجه در راستای اشتغال و توسعه شهرستان و استان عنوان کرد و بیان داشت: اولویت ما در ادامه برنامه‌های این مجتمع اشتغال بومیان و شرکتهای تعاونی محلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان شهرستان گمیشان آب بندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار