Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:18:01 GMT

انجام بیش از ۴۰۰ مورد تعمیرات اساسی در شرکت نفت مارون

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۲۲۰

انجام بیش از ۴۰۰ مورد تعمیرات اساسی در شرکت نفت مارون

ایسنا/خوزستان مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۰ زیرمجموعه خود از انجام ۴۰۴ مورد تعمیرات اساسی ماشین آلات و تجهیزات زیر ۴ هزار اسب بخار شرکت خبر داد و تاکید کرد که تحقق ۱۰۰ درصدی تولید در سال گذشته تحت تاثیر مستقیم این دستاورد بزرگ بوده است.

منصور ترکمان‌اسدی با بیان اینکه ماشین آلات شامل توربین، پمپ اصلی نفت، سایر پمپ‌ها، کمپرسور هوا، کمپرسورگاز و الکتروموتور و تجهیزات شامل جراثقال، مخزن، ترانسفورماتور و تاسیسات برقی بوده است، گفت: در سال گذشته، ۴۹۵ مورد کاری برنامه کرده بودیم که خوشبختانه موفق شدیم علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات موجود، ۴۰۴ ماشین و تجهیز را با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و پیمانکاران تعمیراتی داخلی مورد تعمیرات اساسی قرار دهیم؛ مابقی پروژه‌ها نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، وی استحصال ۱۶۰ هزار و ۵۹۸ بشکه نفت خام با بکارگیری دستگاه‌های MOS و MOT و همچنین تزریق بیش از ۱۸ میلیون بشکه (معادل ۹۸.۳درصد) پساب نمکزدایی به چاه‌های دفعی را از دیگر دستاوردهای مهم شرکت در حوزه صیانت از محیط زیست و منابع هیدروکربوری برشمرد و افزود: در بخش تعمیرات خطوط لوله شرکت که شریان اصلی فرایند تولید را تشکیل می‌دهند، تعداد ۸۱۳ مورد رفع نشت از خطوط لوله به وسیله گیره موقت، ۷۹ مورد اصلاحیه و بهینه‌سازی خطوط لوله، ۴۳ مورد ایمن‌سازی خطوط لوله، ۳۶۸ مورد تعمیر و تعویض بخش‌هایی از خطوط لوله علاوه بر ۶۸ مورد سایر فعالیت‌ها معادل ۳۰۹ هزار و ۲۹۱ نفر ساعت تعمیرات را به انجام رساندیم.

ترکمان‌اسدی یادآور شد: یک هزار و ۷۵ اقدام در عرصه خدمات چاه‌ها، یک هزار و ۴۸ اقدام در بخش خدمات تاسیسات، ۳ هزار و ۸۶۰ مورد بازرسی خطوط لوله اصلی، ۲۹ مورد توپک‌رانی خطوط لوله اصلی و ۶۲۰ مورد مانور ایمنی نیز در سال ۱۴۰۰ برای تضمین تولید پایدار انجام شد و می‌توان گفت که در این مسیر علاوه بر همت و تعهد بی‌مانند کارکنان شرکت، دانش بنیان‌ها، سازندگان و تامین کنندگان داخلی نیز کلیه نیازهای فناورانه، عملیاتی و عمومی شرکت را برآورده نمودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان نفت و گاز مارون نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است

علی حیدری اناری در نشست با منتخب مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح آبرسانی مشگین شهر از سد احمد بیگلو دارای ۱۶ کیلومتر خطوط انتقال، تعداد ۳ باب ایستگاه پمپاژ و ۴ مورد مخزن ۵ هزار متر مکعبی است که فاز اول آن به طول ۶ کیلومتر و احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب خام در محل تصفیه‌خانه در حال اتمام بوده و تکمیل و بهره‌برداری کامل این طرح نیازمند مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او افزود: شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در ۲ ناحیه عمرانی (شمالی و جنوبی) با هدف زیر پوشش قرار دادن اراضی کشاورزی منطقه رضی و مشگین شهر در دست اجرا است که تکمیل آن توسعه زنجیره آبیاری مدرن در مشگین شهر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: برای تکمیل عملیات باقی مانده شبکه آبیاری سبلان، شامل تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، لاینینگ ۸ کیلومتر کانال اصلی و سایر عملیات عمرانی در ناحیه جنوبی جمعا مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز می‌باشد.

حیدری اناری عنوان کرد: مرمت و بازسازی سد اینچه نو جهت افزایش ضریب اطمینان پایداری تامین آب شرب شهر مشگین‌شهر و روستا‌های اطراف نیز از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رود که با در نظر گرفتن خطوط انتقال نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او گفت: اصلاح و تغییر مسیر خطوط انتقال آب در منطقه رانش ایلاندو و احداث حوضچه آبگیر در راستای تامین آب شرب پایدار مردم این شهرستان از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در منطقه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود