Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در پاسخ به سوالی درباره سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی گفت که کودک و نوجوانی که بستگانش او را بازیگر فیلم غیراخلاقی کرده‌اند، نیاز به دفاع و حمایت دارد و این امر باید از طرق قانونی مورد پیگرد قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در دیدار با اقشار مختلف مردم اصفهان در پاسخ به سوالی پیرامون مساله فضای مجازی و سوءاستفاده از کودکان در این فضا اظهارکرد: کودک و نوجوانی که بستگانش او را بازیگر فیلم غیراخلاقی کرده‌اند، نیاز به دفاع و حمایت دارد، در متن قانون حمایت از اطفال و نوجوانان هم این موارد یعنی تولید اثری که بیانگر جذابیت جنسی نوجوان باشد جرم‌انگاری شده است و برای بزرگسال تولیدکننده، مجازات در نظر گرفته شده است و این امر باید از طرق قانونی مورد پیگرد قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه این جلسه که در آن زنان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند، بر هم افزایی بانوان برای  محرومیت‌زدایی از جامعه زنان تاکید کرد و در پاسخ به سوالی در زمینه حمایت‌های دولت از کارآفرینی زنان، گفت: این حمایت‌ها در قالب صندوق ضمانت، تسهیلات ویژه، مهارت آموزی و نظارت بر جذب صحیح اعتبارات انجام می‌پذیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وی همچنین از تصویب اختصاص بودجه به بخش‌های مختلفی در این سفر خبر داد و گفت: اختصاص بودجه برای برای ایجاد مراکز درمان آسیب دیدگان از مواد مخدر، تامین اعتبار مراکز مهارت آموزی، تامین اعتبار چند خوابگاه دخترانه، تامین اعتبار تکمیل ورزشگاه دختران، تامین اعتبار مرکز ناباروری، تامین اعتبار  تهیه مسکن زنان سرپرست خانوار و تسهیلات ویژه برای اشتغال‌زایی بانوان خصوصاً در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی و حمایت ویژه نسبت به نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان متعلق به زنان از جمله این موارد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انسیه خزعلی کودکان کار اینستاگرامی سفر استانی رئیسی تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده ؛ دلیل لغو چه بود؟
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟