Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی ملی پوشان دسته ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

سامان رضی در حرکت اول وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش کشورمان همچنین در حرکت دوم وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده وزنه برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین رضی ملی پوش کشورمان در مجموع با رکورد ۴۵۸ کیلوگرم در جایگاه پنجم مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد ایستاد.

علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۳ کیلوگرمی را بالای سر برد تا رکورد جهان را که پیش از این در دست خود بود، ۲ کیلوگرم دیگر ارتقا دهد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود نتوانست وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را مهار کند. غریب شاهی با شکستن رکورد جهان، ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین غریب شاهی در مجموع با رکورد ۴۹۸ کیلوگرم توانست ۲ مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می‌شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری غریب شاهی آسیا اقیانوسیه غریب شاهی ۲ مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور