Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: به‌طور متوسط، سالانه بیش از ۳۰ هزار پرونده در این ستاد بررسی‌شده و ۶۰ تا ۷۲ درصد مصوبات مرتبط به آن‌ها نیز اجرا شده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شاتا، صدیف بیک‌زاده در نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه ضمن قدردانی از اقدامات قوه قضاییه در پیشبرد برنامه‌ها و تسهیل در انجام اقدامات دولت در اقتصاد و تولید، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات، کارگروه‌های ویژه‌ای در قالب ۱۰ کمیته تخصصی تشکیل داده است که این کارگروه‌ها در استان‌ها نیز در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در چهار سال اخیر، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها به ۲۰ تا ۴۰ هزار پرونده واحدهای تولیدی رسیدگی کرده و به‌طور متوسط سالانه بیش از ۳۰ هزار پرونده مطرح‌شده که ۶۰ تا ۷۲ درصد مصوبات اجرا شده است. در این میان، ۶۸ درصد مصوبات در ستاد جنبه سیاست‌گذاری و مابقی جنبه تولیدی داشته که اقدامات انجام‌شده بیانگر این است که به سمت رفع مشکلات زیربنایی گام برداشته‌ایم.

بیک زاده اضافه کرد: ۲۸ درصد مصوبات حوزه سیاست‌گذاری اجراشده و ۵۰ درصد از کل این مصوبات در حال پیگیری است، همچنین ۲۲ درصد این موارد در حوزه مالی و بانکی بوده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور توضیح داد: این در حالی است بیش از ۷۰ هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد که هزار و ۵۶۰ واحد تحت تملک بانک‌ها قرار دارد و بیشترین تملک واحدهای صنعتی در اختیار بانک‌ها در استان‌های تهران، مازندران، لرستان، فارس، خراسان رضوی و همدان و کمترین میزان تملک واحدهای صنعتی در اختیار بانک‌ها در استان‌های بوشهر، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اضافه کرد: همچنین از ۷۰ هزار واحد صنعتی در کشور نزدیک به ۱۲ هزار واحد راکد شده است و بیشترین واحدهای راکد در استان‌های اصفهان، تهران، فارس، مازندران و آذربایجان غربی و کمترین واحدهای راکد در استان‌های زنجان، خراسان رضوی، ایلام، خراسان شمالی و جنوبی هستند.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: صدیف بیک‌زاده ، رفع موانع تولید ، ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صدیف بیک زاده رفع موانع تولید ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید تسهیل و رفع موانع تولید هزار پرونده درصد مصوبات استان ها ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی