Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت روسیه در ایالات متحده ابراز امیدواری کرد که در جریان برگزاری دهمین کنفرانس بازنگری در پیمان عدم اشاعه هسته‌ای (ان‌پی‌تی)، عقل سلیم در ایالات متحده غالب شود.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری تاس، سفارت روسیه در واکنش به مقاله آدام شینمن، نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور عدم اشاعه هسته‌ای (SRNN) گفت: با توجه به اظهارات مقامات، واشنگتن قصد دارد از این پلتفرم چندجانبه ویژه برای طرح مسائلی که برای مساله ان‌پی‌تی غیرضروری هستند، استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سفارت روسیه که در کانال تلگرامی آن منتشر شده، آمده است: این یک اشتباه جدی است که وضعیت متشنج کنونی در مورد هدف تقویت رژیم عدم اشاعه را که در برابر جامعه بین‌المللی قرار داده شده است، تشدید می‌کند.

سفارت روسیه اعلام کرد: امیدواریم که واشنگتن و متحدانش اراده سیاسی و عقل سلیم کافی برای قرار دادن منافع حفظ ان‌پی‌تی بالاتر از اهداف زمانی داشته باشند. روسیه مایل به همکاری با تمام طرف‌های ذی‌نفع به منظور برگزاری کنفرانس بازنگری در یک چارچوب سازنده و تعهد دوباره به مفاد این پیمان و وظیفه تقویت آن است.

کنفرانس بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای (ان‌پی‌تی) هر پنج سال یک بار برگزار می‌شود. دهمین دوره آن قرار بود در مه ۲۰۲۰ در نیویورک برگزار شود، اما به علت شیوع پاندمی کرونا به تعویق افتاد.

  

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روسیه ، ان‌پی‌تی ، آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسیه ان پی تی آمریکا سفارت روسیه عدم اشاعه ان پی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود