Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@10:54:35 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در کمربندی شرق اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۶۲۶

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در کمربندی شرق اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو درپی نشت مواد روغنی از یک تانکر حامل مواد روغنی در سطح جاده، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت چهار بامداد امروز _ بیست‌وهشتم خردادماه_ تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در کمربندی شرق اصفهان رخ داد که بلافاصله مأموران پلیس راه استان به محل وقوع تصادفات اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد علت وقوع این حادثه ریخته شدن مواد روغنی و شیمیایی روی سطح جاده است که منجر به لغزنده شدن محور و سر خوردن خودروها شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بلافاصله با همکاری اداره راه نسبت به خاک‌ریزی در دو محور بهارستان به اصفهان و سجزی به اصفهان و پاکسازی سطح جاده از مواد روغنی اقدام شد.

وی با اشاره به شناسایی کامیون تانکردار حامل مواد روغنی که مخزن آن سوراخ شده و درحال نشت روغن بر روی جاده بود، تصریح کرد: این خودرو در شانه خاکی کمربندی شرق متوقف و راننده آن برای انجام تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه هر دو مسیر مذکور باز است و تردد در آنها جریان دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان رانندگی با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 582490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران تصادفات رانندگی تصادف مرگبار برخورد ۳۰ خودرو در تصادف زنجیره ای تصادف زنجیره ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مواد روغنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود