Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، محمد هادی پورحسینی (وزنه برداری) و صدف بیرانوند (تیم ملی کوراش) به مدت سه سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم شدند.

گفتنی است ایران نادو "محمد هادی پورحسینی" ورزشکار رشته وزنه برداری را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه گروه S۱ (آندروستان دیول) از تاریخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۱ لغایت ۱۶/۰۲/۱۴۰۴ و "صدف بیرانوند" ورزشکار رشته کوراش را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه گروه S۱ (نورآندروسترون) از تاریخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۱ لغایت ۰۷/۰۳/۱۴۰۴، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است وفق بند ۱۰.۸.۱ مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران، "در صورتی که ورزشکار یا شخص دیگر، پس از ابلاغ ارتکاب تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ توسط ایران نادو که می‌تواند باعث محرومیت ۴ ساله یا بیشتر او شود، در مدت کمتر از ۲۰ روز از دریافت ابلاغیه، تخلف را بپذیرد و دوره قطعی محرومیت را قبول کند، ورزشکار یا شخص دیگر می‌تواند از یک سال کاهش دوره محرومیت تعیین شده از سوی ایران نادو بهره‌مند شود. " لذا با عنایت به پذیرش تخلف توسط ورزشکاران مربوطه و همکاری با ایران نادو احکام صادره برای آنان از ۴ سال به ۳ سال تقلیل پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری ایران ستاد ملی مبارزه با کرونا فدراسیون ووشو مبارزه با دوپینگ ایران نادو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل