Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:01:17 GMT

واکنش مدیر استقلال خوزستان به کسر 3 امتیاز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۰۷۱۹

واکنش مدیر استقلال خوزستان به کسر 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، واضح و مبرهن است این تیم از آنجایی که نه شانس صعود داشت و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کرد در بازی حاضر نشد که چنین اتفاقی در لیگ یک با دو مرسوم است و از آنجایی که جریمه تیم ها کمتر از هزینه سفر است براحتی شاهد چنین اتفاقاتی در هفته های پایانی هستیم که متاسفانه نظم و شان مسابقات لیگ را زیر سوال می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اینبار کمیته انضباطی در یک حرکت جالب و قاطعانه تیم های غایب در هفته پایانی لیگ یک را 350 میلیون تومان جریمه کرده و اذعان داشته فصل جدید را باید با 3 امتیاز منفی آغاز کنند.

کیوان بابادی، مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان به خاطر این اتفاق از فوتبال و هم چنین طرفداران باشگاه استقلال خوزستان عذرخواهی کرد و گفت: در گرفتن بلیط برای سفر به شهر بابک کوتاهی هایی صورت گرفت و من از این بابت از فوتبال و هم چنین تماشاگران تیم استقلال عذرخواهی می کنم. من به خاطر این اتفاق از سوی مدیران تیم توبیخ شدم و همین جا قول می دهم در فصل جدید بازی ها همه تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار گیرم. البته یک سری مشکلاتی هم برای سفر وجود داشت. ما نمی توانیم برای پرواز هواپیما را چارتر کنیم که این تبعات خاص خودش را دارد و از سویی قادر نیستیم از 20 روز پیش برای بلیط اقدام کنیم. در نهایت اینطور نبود که اصلا نیت به برگزاری بازی نداشته باشم. از سویی بر این عقیده ام قانونگذار اجازه تخلف را به خاطی می دهد.

او ادامه داد: حالا که کمیته انضباطی چنین رایی صادر کرده است باید بگویم بر خلاف آیین نامه انضباطی بوده است. شما نگاه کنید در همین فصل تیم شاهین شهرداری بوشهر به کرمان نرفت که نتیجه بازی 3-0 شده است و برای تیم شاهین هم 50 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته اند اما رایی که برای ما صادره شده جریمه 350 میلیون تومانی و کسر 3 امتیاز است که این در آیین نامه پیش بینی نشده است. حتی برای ماشین سازی که در بازی ما حاضر نشد چنین رایی در نظر گرفته نشده است. به هر صورت همه این تخلفات شبیه بهم است. درخواست من از کمیته استیناف این است که با نگاه مهربانانه ای به این پرونده نگاه کند. قانونگذار در ادامه بیاید به طور مثال برای تیمی که در بازی حاضر نمی شود یک میلیارد تومان جریمه در نظر بگیرد ما تمکین می کنیم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی عظیمی‌فر، گفت: کاروان زیارتی شامل 11 نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین 50 تا 53 سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند