Web Analytics Made Easy - Statcounter

"داستان یک شهر" یکی از سریال‌های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه ۸۰ با کارگردانی اصغر فرهادی بود که فصل سوم آن با تیمی جدید و کارگردانی محمدرضا آهنج روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال "داستان یک شهر" با بیان اتمام تصویربرداری این سریال در نیمه خرداد ماه گفت: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با بیش از 6 ماه تصویربرداری، نیمه خرداد ماه به پایان رسید، اما سکانس باقی مانده این سریال که مربوط به یک صحنه تصادف است، آخرین جمعه خرداد ماه در چیتگر تصویربرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال "داستان یک شهر" در حال انجام است، همچنین ترانه تیتراژ ابتدایی را امیر چهارم برای این سریال خوانده است و به‌زودی تیتراژ پایانی را با صدای هنرمند دیگری ضبط خواهیم کرد.

تهیه کننده سریال "داستان یک شهر" با اشاره به پخش قسمت‌هایی از فصل اول این سریال تأکید کرد: شبکه پنج سیما در نظر دارد برای تداعی و یادآوری داستان این سریال برای مخاطبان، هفت قسمت از فصل اول آن را قبل از پخش سری جدید بازپخش کند.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی "داستان یک شهر" یکی از سریال‌های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه 80 بود که دو فصل 26 قسمتی آن به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی از سال 1378 تا 1380 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی شد و اکنون بعد از 20 سال، پیمان عباسی نگارش نسخه جدیدی از این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفته است.

داستان یک شهر، روایت تازه‌ای از تلاش 26 ساله تیم برنامه‌ساز برنامه گزارشی "در شهر" شبکه پنج سیما است و قصه از اینجا شروع می‌شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب و گود‌برداری غیراصولی یک ساختمان راهی می‌شوند و ... این شروع قصه‌ای 26 قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.

محمودی با اشاره به تعامل با کارگردان دو فصل قبل این سریال گفت: من متنی را نوشتم و به رسم ادب از آقای فرهادی اجازه گرفتم و گفتم اگر نقطه نظری دارید بفرمایید. دوستی که مدیر تولید کارهای آقای فرهادی هستند، متن را برای ایشان ارسال کردند و آقای فرهادی نیز برای فصل جدید این سریال آرزوی موفقیت کردند.

به گفته این تهیه کننده دانیال عبادی، هلیا امامی و امین ایمانی در این سریال در نقش گزارشگران در شهر ظاهر می‌شوند و علی دهکردی جایگزین فرامرز صدیقی در فصل قبلی شده است.

بنابراین گزارش، یوسف مرادیان، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر، پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان، بهار نوحیان، علی عطایی، ایران مسعودی، حسین کریمی، پارمیس عباسی، نیوشا مدبر، دانیال ابراهیمی، شقایق بابایی و... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

داستان یک شهر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیماست که در فصل تابستان 1401 تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

گفتنی است: متنخب فصل اول سریال داستان یک شهر از شنبه 28 خرداد ماه ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت  23 و روز بعد ساعت 11 خواهد بود.

حمیدرضا آذرنگ به "نون‌ خ" برمی‌گردد / آغاز پیش‌تولید سریال با تصویری از آقاخانیچطور شد سریال امام رضا(ع) به فخیم‌زاده واگذار شد؟/ "ولایت عشق" و نوستالژی 22ساله

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما سریال شبکه پنج سیما سریال داستان یک شهر خرداد ماه شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، داود منافی پور در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی اظهار کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و ۴ کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر افزود: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: مجمع جهانی علی اصغر (ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و ۴۵ کشور جهان با افتتاح ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدا این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده و نهایتاً در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان قرار می‌گیرد.

منافی پور ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حدوداً از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.

دوخت ۵۰۰ هزار دست لباس و توزیع در سطح کشور و بین الملل

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ضمن تقدیر از همت و تلاش این بانوان داوطلب اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود.کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تأمین می‌کند.

وی گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملاً مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود. همچنین در هر بسته بندی نذر نامه‌ای با این مضمون قرار می‌گیرد.

ترجمه نذر نامه به ۱۲ زبان زنده دنیا

«یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیامت تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن»، این نذر نامه به ۱۲ زبان عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

کد خبر 6088958

دیگر خبرها

  • تصویری از در آغوش کشیدن کاظم صدیقی توسط آقای وزیـر
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو