Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب مدال طلا و برنز دسته فوق سنگین شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، مسابقات وزنه‌برداری آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سال ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره‌جنوبی در حال برگزاری است و امروز (شنبه) به وقت محلی، مهدی صیادی و احمد امین‌زاده ملی‌پوشان دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی صیادی در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند و در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد و در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال برنز را از آن خود کند.

احمد امین‌زاده دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالا  برد و در حرکت سوم خود توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار کند. امین‌زاده موفق به کسب ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

همچنین امین‌زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.

باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار  و برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزنه برداری معلولان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزنه برداری معلولان وزنه برداری امین زاده ۲ مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا تلاش می کند تا محوریت را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست بگیرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه مانند آکواس در تلاش هستند تا نظام امنیتی در منطقه را به نظامی با محوریت آمریکا تبدیل کنند.

وزیر دفاع روسیه، در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای، هشدار داد: در مورد این منطقه نیز شاهد تلاش های نظامند برای اصلاح نظام امنیتی منطقه از «آسه آن» محور به آمریکا محور هستیم. این کار با تقویت ساختارهای نظامی-سیاسی واشنگتن محور مانند آکواس انجام می شود.

کد خبر 6089114

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند