Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:21:49 GMT

لحظه هدف قرار دادن برج دیده‌بانی مقاومت توسط جنگنده‌های صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۰۷۶

لحظه هدف قرار دادن برج دیده‌بانی مقاومت توسط جنگنده‌های صهیونیست

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز شنبه برج دیده بانی مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، برخی منابع اعلام کردند که مقاومت فلسطین در پاسخ به هدف قرار گرفتن پایگاه‌ها و برج دیده‌بانی خود در شمال غزه، با اسلحه سنگین به سمت شهرک صهیونیست‌نشین نتیو هعسرا در شمال بیت لاهیا تیراندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، امیر بوخبوط، خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت گروهی از فلسطینیان که در حال نزدیک شدن به موانع مرزی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین نتیو هعسرا در شمال بیت لاهیا بودند، آتش گشودند.

کد خبر 5517122 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی غزه اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق فلسطین جنگ اوکراین ایران عربستان سعودی سوریه لبنان ترکیه جو بایدن حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله

حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان منجر به شهادت دستکم سه نفر شد و این رژیم از بیم واکنش حزب الله به این حمله، برخی از شهرک‌های اشغالی را تخلیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ به دنبال حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان و شهید و زخمی شدن شماری از لبنانی‌ها، رژیم اسرائیل از بیم واکنش حزب الله به این حمله، شهرک‌های مرزی را تخلیه کرده است.

خبرگزاری لبنان گزارش داد که حداقل سه تن از شهروندان غیرنظامی این کشور در حمله هوایی رژیم اسرایئل به محله «الجعافره» در شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان به شهادت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

.

 

 سازمان دفاع مدنی لبنان در خبر اولیه اعلام کرده بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر میس الجبل در جنوب لبنان دو غیرنظامی شهید و 3 نفر دیگر زخمی شدند. احتمال می‌رود شمار شهدا و مجروحان این حمله بیشتر نیز شود.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالیروز 205 طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم