Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:22:35 GMT

نخستین گروه حجاج مدینه قبل عازم خانه خدا شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۱۱۰

نخستین گروه حجاج مدینه قبل عازم خانه خدا شدند

نخستین گروه حجاج مدینه قبل که روز بیست و دوم خرداد ماه عازم مدینه شده بودند، عصر روز بیست و هفتم خرداد ماه عازم مکه مکرمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نخستین گروه حجاج مدینه قبل جمعه بیست و هفتم خرداد ماه بعد از ۵شب اقامت در شهر پیامبر اکرم(ص) ،عازم مکه مکرمه شدند.

این ۹ کاروان مدینه قبل بعد از احرام بستن و توقف در میقات شجره ، به وسیله حمل و نقل برون شهری عازم مکه مکرمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای حج امسال ابتدا از روز ۲۲ خرداد ماه به مدینه صورت گرفت و تعدادی از پروازها نیز از روز گذشته به جده صورت گرفته است.

تا ظهر جمعه ۳۷ پرواز شامل حجاج و عوامل به عربستان سعودی انجام گرفته است؛ تعداد ۶هزار و ۹۶۲ نفر طی روزهای گذشته وارد مدینه منوره شده اند که این افراد مدینه اول محسوب می شوند.

تعداد زائران مدینه بعد نیز تاکنون یک هزار و ۸۸۶ نفر بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدینه مکه زوار حج1401 مدینه قبل خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن قوامی نژاد گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط، اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه دارد. وی افزود: نخستین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند.
مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران مربوط به استان بودند بیان کرد: نخستین گروه عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به مدینه منوره عزیمت کردند.
مدیر حج و زیارت فارس هم گفت: حج تمتع امسال ۲۴ کاروان با ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از استان فارس و یک کاروان ۱۲۰ نفره از کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه دستغیب عازم سرزمین وحی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • نخستین گروه از زائران استان برای عمره مفرده اعزام شدند
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان