Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:20:28 GMT

دودِ دوگانگی میان جهاد و صمت به چشم تولیدکنندگان رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۱۶۳

دودِ دوگانگی میان جهاد و صمت به چشم تولیدکنندگان رفت

سیاوش سلیمی، دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای صادرات شیرخشک گفت: دوگانگی میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت زیان‌های زیادی را به تولیدکنندگان وارد کرده است.

وی اضافه کرد: وقتی وزارت جهاد کشاورزی به این نتیجه می‌رسد که باید تعرفه‌ها حذف شوند چرا که صادرات با این روال توجیه اقتصادی ندارد، این مساله به وزارت صمت منتقل می‌شود اما آنجا تحت عناوین مختلف یا موضوع متوقف می‌شود یا اینکه به تأخیر می‌افتد و یا اینکه به طور کلی منتفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال بخش خصوصی تاکید کرد که این شیوه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود. سلیمی اضافه کرد: صادرات نیز با توجه به پرداخت تعرفه و عدم توجیه اقتصادی صادرات در بازار منطقه، صادرات به کندی و به زیان صادرکنندگان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با این روال به جای اینکه از دپوی محصول کاسته و به نقدینگی صادرکنندگان افزوده شود، نتیجه کاملاً عکس خواهد بود.

کد خبر 5517116

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شیرخشک ترکمنستان قیمت دلار اجاره بها وزارت جهاد کشاورزی بورس دلار وزارت نیرو وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت مصرف برق اعزام حجاج قیمت طلا قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شمال عراق از سوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ ای از بمباران منطقه متینا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه در این ارتباط اعلام کرد که در جریان حمله هوایی مذکور مواضع پ ک ک هدف قرار گرفته است.

منابع خبری اضافه کردند که در این حادثه ۷ تروریست کشته شده‌ اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است

کد خبر 6094675

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد