Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@04:47:47 GMT

جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۲۵۱

جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶

فرارو- جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ قرار است که در سه کشور ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود. طبق اعلام فیفا قرار است که سه شهر مکزیک، دو شهر کانادا و یازده ایالت آمریکا میزبان این رویداد بسیار مهم باشند.

به گزارش فرارو، بررسی سایت رسمی فیفا نشان می‌دهد که سه شهر میزبان مکزیک شامل گوادالاخارا، مکزیکو سیتی و مونتری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورنتو و ونکوور نیز دو شهر کانادا هستند که در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ میزبان مسابقات خواهند بود.

آتلانتا، بوستون، دالاس، هیوستون، کانزاس سیتی، لس آنجلس، میامی، نیویورک، فیلادلفیا، منطقه خلیج سانفرانسیسکو و سیاتل نیز یازده شهر میزبان در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۶ هستند.

براساس اعلام فیفا، هر کدام از این شهر میزبان ده مسابقه خواهد بود. اما ۶۰ بازی دیگر شامل مرحله فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی تنها در آمریکا برگزار می‌شوند.

در این رقابت‌ها قرار است که ۴۸ تیم به رقابت با یکدیگر بپردازند. جالب است بدانید که این اولین باری است که به صورت همزمان سه کشور میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتبال می‌شوند.

کانادا پیش از این هرگز میزبان این رویداد نبوده است، اما مکزیک در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۶ میزبانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال را برعهده داشته است. ایالات متحده آمریکا نیز این رقابت‌ها را برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ میزبانی کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ جام جهانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان