Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی دهرویه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دلیل درخواست تیم های مهمان، بازی های مرحله دوم از یکم لغایت سوم تیرماه به میزبانی سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به ورود تیم ها از روز ۳۱ خردادماه به سمنان افزود: تیم های پارس دکل گستر اراک، کامبادان کرمانشاه، ایوبی اسپرت گلستان و پارت سمنان، در گروه دوم مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پارت سمنان ادامه داد: مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار می شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله پایانی مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور راه می یابد.

دهرویه یادآورشد: تیم ۱۷ نفره فوتبال ساحلی پارت سمنان با هدایت سرمربی، مربی دروازه بانان و کادر فنی با هزینه های شخصی در این مسابقات حضور دارند و با حضور سرمایه گذاران و حامیان مالی امکان تغییر نام تیم وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور از هفتم خرداد با حضور ۱۵ تیم در چهارگروه آغاز شد. تیم پارت سمنان در گروه دوم میزبان نمایندگانی از اصفهان، اراک، یزد و بوشهر بود که با پیروزی بر حریفان خود به عنوان سرگروه تیم دوم به مرحله دوم مسابقات صعود کرد./

برچسب‌ها سمنان ورزش‌های ساحلی فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ورزش های ساحلی فوتبال ساحلی سمنان ورزش های ساحلی فوتبال ساحلی مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور پارت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور