Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواشناسی استان اصفهان امروز با صدور اطلاعیه‌ای از وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک با کاهش دید از اواخر روز دوشنبه تا اواخر روز سه شنبه این هفته در مناطق شرق، شمال شرق و مناطق مرکزی استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا، افزایش شاخص آلودگی هوا، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌های استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه به شهروندان توصیه شده است از تردد غیر ضروری به ویژه افراد آسیب پذیر در نیمه اول روز سه شنبه اجتناب کنند و نسبت به استحکام سازه‌های موقت مانند تابلو‌های تبلیغاتی، خودداری از پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان نیمه کاره، حفاظت از صنعت کشاورزی توجه لازم را داشته باشند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا سه روز آینده بر روی استان است همچنین وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمد رضا رفیعی می‌گوید: شرایط وزش باد به نسبت شدید گاهی شدید و افزایش ابر در نیمه شمالی استان از اواخر دوشنبه با گذر موج، انتظار می‌رود که در شمال شرقی استان به خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا منجر می‌شود.

کمینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

او برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه هوای صاف و غبارصبحگاهی گاهی وزش باد و برای روز دوشنبه هوای صاف تا قسمتی ابری و غبارصبحگاهی گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی گردوخاک آلودگی هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در تهران


به گزارش خبرگزاری  صداوسیما، از تهران به نقل از اداره کل هواشناسی استان، آسمان آستان امروز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، گاهی رگبار پراکنده در ارتفاعات، افزایش ابر و گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. 
از بعدازظهر امروز تا فردا به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید مورد انتظار می‌باشد. 
همچنین با عبور موج دیگری از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، در نقاط مستعد تگرگ و گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط با خیزش موقت گردوخاک و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید