Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد درویش‌پروری معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۲۶ فقره مجوز گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۹ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: ۲۶ گواهی پایان کار برای ۶ و نیم هکتار از اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: صدور گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته ۹ فقره بود و مقایسه آمارها حاکی از افزایش ۱۸۹ درصدی از لحاظ فقره در ۲ ماه سال ۱۴۰۱ دارد.

درویش‌پروری تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت امسال، ۳۳ فقره جواز احداث ساختمان برای حدود ۱۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

به گزارش فارس؛ شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌برداری و هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است و نیز اکنون با ۳ هزار و ۲۹۷ قرارداد منعقده به گستره یک‌هزار و ۹۴۹ هکتار و بهره‌برداری از یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال‌آفرینی ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در این استان فراهم کرده است.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: گواهی پایان کار شهرک های صنعتی استان سمنان شهرک های صنعتی استان سمنان گواهی پایان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران