Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم صلاحی‌مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر خدمات توانبخشی، فیزیوتراپی، کلینیک و سوئیت‌های استراحت از جمله خدمات پیش‌بینی شده در ساختمان در دست احداث این انجمن است که تکمیل آنها می تواند به خدمت رسانی برای گروه‌های هدف شرایط بهتری را رقم بزند.

وی یکی از اقدامات مهم این انجمن را حمایت دارویی از بیماران دارای پرونده ذکر کرد و اظهار داشت: این انجمن ماهانه ۳۰۰ هزار تومان به هر بیمار کمک دارویی ارائه می‌ کند که بستگی به نوع درگیری یک مبلغ میانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاحی مقدم اضافه کرد: در این راستا و طی قرارداد منعقد شده با ۲ داروخانه رجایی و ۵ شهریور زنجان مبلغ مورد نظر در آخر ماه، به حساب داروخانه‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بیماران مبتلا به ام اس علاوه بر رنج بیماری و مشکلات اقتصادی هم دارند افزود: در این راستا انجمن  اقداماتی برای حمایت‌های تغذیه ای از این بیماران انجام داده است.

صلاحی مقدم هزینه جاری ماهانه انجمن را ۱۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب، کمک تک تک خیران برای تامین مالی این انجمن برای ادامه فعالیت ضروری است، چراکه خدمت رسانی را تسهیل می کند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان خاطرنشان کرد: تکمیل بخش‌های مختلف طراحی شده  ساختمان در دست احداث زنجان نیز در راستای حمایت از بیماران مبتلا به ام، اس نیازمند همراهی بیش از پیش خیران و مشارکت منابع مالی آنان است.

وی اضافه کرد: در این راستا ارگان‌های دولتی هم باید انجمن را برای تکمیل بخش‌های مختلف از جمله فیزیوتراپی در مرحله اخذ مجوز برای فعالیت است، حمایت کنند تا بتوان بیماران مبتلا به ام اس را  حمایت بیشتری کرد.

به گفته این مسوول، ساختمان چهار طبقه انجمن، در زمین پنج هزار مترمربعی و در زیربنای چهار هزارو ۹۳۷ مترمربع احداث شده است.

برچسب‌ها فیزیوتراپی اقتصادی زنجان ام اس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیزیوتراپی اقتصادی زنجان فیزیوتراپی اقتصادی زنجان ام اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اومافیلم، آیین قدردانی و تشکر از عوامل سازنده مستندمسابقه «نامیرا» روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در موسسه جامعه معلولان ایران صورت گرفت.

در این مراسم، با رونمایی از قسمت هایی از مسابقه، هم اندیشی مدیران جامعه معلولان و اهالی هنر صورت گرفت.

مجموعه مسابقه «نامیرا» یک رئالیتی شو با محوریت معلولان است که ایام نوروز امسال، روی آنتن شبکه نسیم رفت. این مسابقه در مرکز سیمرغ صدا و سیما و موسسه فیلمسازی اومافیلم، به تهیه کنندگی سیدجمال عودسیمین تولید شده است.

امیر منیری کارگردان «نامیرا»، بیان کرد که ضمن ساخت برنامه، با سبک زندگی و مشکلات مصداقی از زندگی افراد دارای معلولیت روبه‌رو شده اند که این مهم باعث شد نوع برخورد با شیوه رفتاری با آن ها، در قالب برنامه، فرهنگ سازی شود.

در این نشست علی همت محمودنژاد مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان بیان کرد که اگر در سایر مسابقات تلویزیونی از قبیل مسابقات فکری، اطلاعات عمومی و ... نیز از افراد دارای معلولیت استفاده شود، بازخورد خوبی خواهیم داشت.

در این نشست آیین قدردانی از عوامل برنامه «نامیرا» با حضور مسؤولان و مشاوران انجمن های مرتبط با معلولان انجام گرفت.

آرشیو مستند مسابقه «نامیرا» از تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 6092241 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود