Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@14:23:19 GMT

کابوس یحیی و پرسپولیس این بار تکرار نشد!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۵۷۱

کابوس یحیی و پرسپولیس این بار تکرار نشد!

یکی از چالش‌های پرسپولیس در سال‌های قهرمانی و اوج گرفتن، مورد توجه بودن توسط تیم‌های اروپایی و البته حاشیه خلیج فارس بود. این موضوع سبب شد که قرمزها با کیفیت‌ترین بازیکنان خود را در انتهای هر فصل از دست بدهند.

پیدا کردن جانشین برای این بازیکنان نیز به مشکل اصلی پرسپولیس در ابتدای هر فصل تبدیل می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها در تابستان گذشته دو مهره ملی‌پوش و تاثیر گذار خود یعنی احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان را از دست دادند و نتوانستند آنها را مجاب به تمدید بکنند. به نظر می‌رسید خلا این دو بازیکن در فصل بیست و یکم پر نشد و قرمزها از جدایی این دو بازیکن آسیب دیدند.

در فصل نقل و انتقالاتی ۱۴۰۰-۹۹ نیز پرسپولیسی‌ها نفراتی چون علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور و مهدی ترابی را از دست دادند تا با شرایطی خاص و تیمی دگرگون شده راهی آسیا شوند.

پروژه تمدید با ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس امسال باب میل کادرفنی و هواداران پیش رفت و کادر مدیریتی پرسپولیس مهدی ترابی و سپس میلاد سرلک را به ماندن مجاب کردند. اتفاقی که در سال‌های گذشته رخ نمی‌داد و آن را می‌تواند سنت شکنی سرخ‌ها در تابستان قلمداد کرد. در این فصل علاوه بر اینکه ملی‌پوشان جدا نشدند دو بازیکنی که در لیست آخرین فیفادی ایران بودند نیز پرسپولیسی شدند. سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند با برچسب ملی‌پوش پای میز مذاکره نشستند و امیدوار هستند که بازگشت‌ به پرسپولیس جایگاه‌شان را در تیم ملی تثبیت کند.

در حال حاضر پروژه تمدید رضا درویش با احسان پهلوان و سیامک نعمتی پی گیری می‌شود و باید دید آیا امسال پرسپولیس موفق به حفظ همه مهره‌های مدنظر یحیی خواهد شد یا خیر.

256 251

کد خبر 1642494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است