Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی استاندار فارس گفت: فضای مجازی و تشکیل شورای استانی فضای مجازی باید مورد توجه باشد که نیاز به یک دیدگاه تخصصی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل محبی‌پور پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان اینکه کرونا همچنان ادامه دارد و باید دستورالعمل‌ها رعایت شود، اظهار داشت: از همه مسئولان و دستگاه‌ها انتظار می‌رود که نسبت به این امر حساس باشند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در زیرمجموعه خود رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سندی آخر 1400 توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که براساس آن سند مدیران استان نیز آموزش می‌بیند، گفت: این سند تحول دولت مردمی نام دارد که بر 4 رکن عدالت، میدان‌داری مردم، خیزش علم و اقتدار و خانواده استوار شده است.

معاون سیاسی استاندار فارس با بیان اینکه 2 فصل این سند مرتبط با این جلسه است، افزود: پیشنهاد می‌شود که بخش فرهنگی سند در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و دستگاه‌ها مکلف به اجرای آن شوند.روسای دستگاه‌ها نیز درباره سند مهندسی فرهنگی اقدامات و جزئیات اجرایی را بیان کنند.

محبی‌پور با بیان اینکه باید دستگاه‌ها از حالت انفعال خارج شوند، عنوان کرد: در موضوع عفاف و حجاب محور مدیر دستگاه است و مدیران در 2 سطح در موضوع عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.  همچنین فضای مجازی و تشکیل شورای استانی فضای مجازی باید مورد توجه باشد که نیاز به یک دیدگاه تخصصی دارد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل ارشاد استان فارس با اشاره به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی اظهار داشت: 20 دستگاه برنامه‌های خود را به شورای فرهنگ عمومی اعلام کردند که بیش از 50 درصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال بررسی برنامه‌ها و تطابق با نقشه مهندسی فرهنگی هستیم تا پس از آن به سراغ اجرا برویم، گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی در 4 سال پیش رو باید تصمیمات جدی‌تری برای استان بگیریم.

روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اشاره به تهیه برنامه توسعه کتابخانه‌های عمومی استان فارس اظهارداشت: آمایش سرزمینی را باید در استان انجام دهیم تا توسعه فیزیکی و تجهیزات کتابخانه‌ها انجام شود.

بررسی وضعیت زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات در شورای عالی فضای مجازیمعاون سپاه استان اصفهان: باید در عرصه فضای مجازی و رسانه قوی شویمتسخیر فضای مجازی توسط فروشندگان کالاهای تقلبی/ چرا با مسئولان کم‌کار در حوزه مبارزه با قاچاق برخورد نمی‌شود؟

وی با بیان اینکه در دهه گذشته 36 درصد رشد تعدادی کتابخانه‌ها را داشتیم، افزود: اگر کتابخانه مرکزی شیراز با متراژ 11 هزار متر اجرا شود 14 درصد فضای کتابخانه‌ای بهبود پیدا می‌کند. بیشترین شهرهای فاقد کتابخانه در سطح کشور داریم و
سرانه فضای کتابخانه‌ای استان در حال حاضر  1.64 متر است.

منوچهری با بیان اینکه 12 پروژه کتابخانه‌ای با مشارکت خیرین ساخته می‌شود، گفت: کرونا سبب کاهش 50 درصدی اعضای کتابخانه‌‌ها شد که امروز مجدد در حال افزایش است
با آمایش سرزمینی و تامین زیربنای لازم می‌توان مردم را به سمت کتاب و کتابخوانی ترغیب کرد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمومی استان کتابخانه ها فضای مجازی استان فارس دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود