Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم خرداد ۱۴۰۱، مصادف با هفته ۱۲۱ همه‌گیری کرونا در کشور، کاهش و ثبات بیماران بستری در ۲۱ استان و کاهش یا ایستایی موارد مثبت متوفی در ۲۹ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست از معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در هفته سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، مصادف با هفته ۱۲۱ همه‌گیری کرونا در کشور، کاهش و ثبات بیماران بستری در ۲۱ استان و کاهش یا ایستایی موارد مثبت متوفی در ۲۹ استان کشور گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم خرداد مصادف با هفته ۱۲۱ همه‌گیری، نشان می‌دهد که در هفته اخیر تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۸۹۲ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۱۹۸ و تعداد موارد فوت جدید ۲۰ نفر بوده است.

در استان تهران در هفته اخیر، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۸۶ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۵۷ نفر و تعداد فوتی‌های جدید هفت نفر بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست، دیروز یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۴۳۳ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۹۱ دُز رسید.

براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور و براساس آخرین به روز رسانی‌ها، همانند هفته های گذشته، هیچ یک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی نیستند.  تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۱۳ به ۱۰۶ شهر کاهش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۳۵ به ۳۴۲ شهر افزایش یافت.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ویروس کرونا ، واکسن کووید 19 ، بهداشت و سلامت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 بهداشت و سلامت تعداد موارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد

به گزار، خبرگزاری مهر، همزمان با هفته سلامت، رویداد بزرگ دشت غذا با مشارکت و همکاری تعداد ۴۵۰ شهروند خلاق از اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی در هجدهمین قسمت از پایتخت برگزار شد.

این رویداد بزرگ آموزشی و فرهنگی در هفته سلامت از سوی معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه، انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه به میزبانی بوستان ۵۰ هکتاری قائم ترتیب داده شده بود، تعداد ۴۵۰ شهروند زن و مرد علاقمند به حرفه آشپزی مشارکت داشته و انواع و اقسام غذاهای بومی ومحلی را در معرض دید عموم و هیأت داوران جشنواره قرار دادند.

پس از ارزیابی غذاهای بومی ومحلی اقوام و گویش های لری، کردی، کویری، آذری، جنوبی، تهرانی، شمالی و خراسانی، تعداد ۲۳ برگزیده انتخاب و جوائز نقدی و غیر نقدی مدیریت شهری منطقه و صنایع تولید فرآورده های لبنی پگاه را از آن خود ساختند.

کد خبر 6092844

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا