Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز مهدی صیادی و احمد امین زاده ۲ ملی پوش کشورمان در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم به روی تخته رفتند. صیادی در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند. ملی پوش کشورمان در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و در پایان توانست ۲ مدال برنز را از آن خود کند.

احمد امین زاده دیگر نماینده پاراوزنه برداری کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار کند. امین زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات آسیا و اقیانوسیه ضمن کسب مدال طلا موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید

اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات جهانی پارا وزنه برداری

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پاراوزنه برداری مسابقات قهرمانی آزاد و اقیانوسیه پاراوزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸