Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:16:58 GMT

آخرین وضعیت قرارداد دستیاران اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۹۲۶

آخرین وضعیت قرارداد دستیاران اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات عجیب پیرامون نیمکت تیم ملی بدون قرارداد بودن دستیاران دراگان اسکوچیچ است. اگرچه سرمربی کروات تا پایان جام جهانی با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد اما قرارداد سایر مربیان تیم ملی بعد از رقابت های انتخابی جام جهانی به پایان رسیده است.
جالب اینکه مربیان تیم ملی بدون آنکه قراردادی داشته باشند در اردوی اخیر در کشور قطر و بازی با الجزایر نیز حضور یافتند و همین موضوع موجب اعتراض هایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این باره فدراسیون فوتبال در تلاش است تا مشکلات مربوط به قرارداد دستیاران اسکوچیچ را مرتفع کند. بعد از جلسه ای که اسکوچیچ با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار کرد، قرارداد ماریو تات و ملادن زگانیر دو دستیار کروات اسکوچیچ تا پایان جام جهانی به صورت رسمی تمدید شده است.
همچنین مراحل اداری عقد قرارداد کرونوسلاو رندولیچ، دیگر دستیار خارجی اسکوچیچ که به تازگی به کادرفنی تیم ملی اضافه شده نیز در دپارتمان تیم‌های ملی در حال انجام است و او نیز به زودی رسما با فدراسیون فوتبال قرارداد خواهد بست.
دستیاران ایرانی اسکوچیچ (وحید هاشمیان، علی اصغر قربانعلی پور و مهرداد خانبان) هنوز قراردادی برای آینده با تیم ملی ندارند اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تا قراردادهای آنها را نیز تدوین کرده و سریعا به امضا برساند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نقل از مهر سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و یک موقعیت گل بسیار خوب هم برای «تامی آبراهام» به وجود آورد که این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و موقعیت گلزنی برای رم از دست رفت.

آزمون که تا پایان فصل با رم قرارداد دارد، هنوز آینده اش در این تیم مشخص نیست و از طرفی کادر فنی بایرلورکوزن که مهاجم ایرانی تحت قرارداد با آن است هم خواستار بازگشت آزمون نیستند. در همین خصوص مدیران رم در تلاش هستند تا با برگزاری جلساتی با سران بایرلورکوزن رقم انتقال دائمی آزمون به تیم خود را کاهش دهند. پیش از این آلمانی‌ها برای فروش دائمی آزمون رقم ۵/‌۱۲‬ میلیون را از رمی ها طلب کرده بودند که با مخالفت آنها همراه شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903380

دیگر خبرها

  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت