Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهرداری تهران از انعقاد قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ‌های مورد نیاز مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز از معاونت مالی و اقتصاد شهرداری تهران، ابوالفضل فلاح در مورد خرید تجهیزات مورد نیاز مترو توسط شرکت سرمایه گذاری شهر گفت: در سال ۱۴۰۰ قراردادی با شرکت بهره برداری مترو به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در راستای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز مترو شامل خرید چرخ‌های مورد نیاز مترو منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو درخواست خرید دو هزار چرخ را داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری شهر با برگزاری دو مناقصه عمومی نسبت به خرید ۲ هزار عدد چرخ مورد نیاز مترو اقدام کرد که به‌طور میانگین ۳۵ درصد کاهش قیمت به نسبت خریدهای قبلی و به‌عبارتی دیگر به طور مستقیم ۲۷ میلیارد تومان کاهش قیمت ایجاد و بر همین اساس برنده مناقصه تعیین شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه برای خرید ۲ هزار چرخ مبلغ ۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در حال حاضر ۹۰۰ چرخ در دو نوع مختلف و در سه پارت جداگانه با توجه به تحریم‌های ظالمانه وارد کشور شده که نیمی از آن ترخیص و تحویل شرکت بهره‌برداری مترو شده و مابقی نیز طی هفته‌های آتی وارد کشور خواهد شد. لازم به ذکر است با تمهیدات و تدابیر انجام شده و تسریع و تخصیص اعتبارات لازم در پرداخت‌ها باعث شد اولین محموله در حدود ۱۰۰ روز زودتر از موعد قرارداد وارد کشور و سپس تحویل انبار مترو شد.

وی گفت: در مورد خرید سایر تجهیزات مورد نیاز شرکت بهره‌برداری مترو مانند اقلام سوزن، سیگنالینگ، قطعات یدکی برق و … به مرور با بررسی فنی توسط مترو مقرر است اقدام و پس از تأمین اعتبار و تأمین مالی، مناقصه برگزار شود.

به گفته فلاح با همکاری شرکت سرمایه گذاری شهر کالاهای مورد نیاز شرکت کنترل کیفیت هوا مانند گازهای کالیبراسیون سنجش آلودگی هوا و همچنین به روز رسانی نرم افزار کنترل آلودگی صوت آن شرکت از کشورهای اروپایی وارد و تحویل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران مترو سرمایه گذاری مناقصه اقتصاد شهری برق نرم افزار کشورهای اروپایی شهرداری تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه شرکت بهره برداری مترو تجهیزات مورد نیاز مورد نیاز مترو میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین