Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس برای تقویت خط دفاعی خود چشم به جذب مدافع سنگالی ناپولی دوخته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه یوونتوس در پی جدایی جورجو کیه‌لینی 37 ساله و قطعی شدن قرارداد مریح دمیرال با آتالانتا، اولویت‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی جاری تقویت خط دفاعی تیم تحت‌هدایت ماسیمیلیانو آلگری است و به این منظور کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی را زیرنظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ یوونتوس قصد دارد از پولی که از فروش دمیرال (20 میلیون یورو) به دست آورده، برای به خدمت گرفتن کولیبالی 30 ساله استفاده کند. یوونتوسی‌ها البته برای عملی کردن این انتقال حاضر هستند حتی فدریکو گاتی مدافع 23 ساله خود را هم وارد این معامله کنند.

باشگاه ناپولی روی این مدافع سنگالی 40 میلیون یورو قیمت گذاشته‌ است، بازیکنی که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش باقی  مانده است. او تاکنون در 317 بازی برای ناپولی به میدان رفته است و آمار 14 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

تمدید قرارداد دی‌شیلیو با یوونتوس

این مدافع سنگالی که در سال 2014 در ازای 7.75 میلیون یورو از خنک بلژیک به ناپولی پیوست و در فصل 19-2018 به عنوان بهترین مدافع فصل سری A انتخاب شد، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ هم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی یوونتوس ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)

مارسی و آتالانتا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (16.1MB)

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم