Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بالغ‌بر ۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی استان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در بخش مقابله با بیابان‌زایی و خشکسالی نیز در عرصه‌های بیابانی استان سمنان اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته و همچنان در حال انجام است.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه خرید گندم، تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان این استان و پرداخت وجوه به آنان اندیشیده شده و اقدامات در حال انجام است.

هاشمی عنوان کرد: در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اقدامات در زمینه دامدارکارت برای پرداخت تسهیلات ویژه حمایت از دامداران و مرغداران استان سمنان در دستور کار قرار دارد و در حال پرداخت است.

وی تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی از سوی اتاق بازرگانی با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان وجود دارد که این مهم ادامه‌دار خواهد بود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در حوزه برق بخش کشاورزی این استان اندیشیده شود تا برای کشاورزان در راستای توجه به امنیت غذایی و پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی، دغدغه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عرصه های بیابانی استان سمنان توزیع عادلانه یارانه ها دامدارکارت خرید گندم استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !