Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:47:34 GMT

در قرارداد یامگا هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۲۳۸۵

در قرارداد یامگا هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، کوین یامگا بهترین گلزن فصل گذشته استقلال را می‌توان یکی از با کیفیت ترین بازیکنان خارجی دانست که در یک دهه اخیر در فوتبال ایران حضور یافته و در همان اولین سال حضورش در تیم استقلال نه تنها بهترین گلزن این تیم شد، بلکه توانست عنوان دومین گلزن برتر فصل را نیز به خود اختصاص دهد.

در حالی که در برخی محافل گفته می‌شد این بازیکن پیشنهادات اغوا کننده‌ای از برخی تیم‌ها دریافت داشته و حتی یکی از واسطه‌های نزدیک به این بازیکن اخیراً خبر از جدایی قریب‌الوقوع وی از جمع آبی پوشان داده، این موضوع نمی‌تواند درست باشد چون یامگا برای فصل بعد هم با استقلال قرارداد قطعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های خبرنگار مهر مشخص کرد قرارداد یامگا در ابتدای فصل پیش به صورت قطعی و دو ساله بسته شد و در این قرارداد هیچ بند فسخی برای بازیکن در هیچ صورت در نظر گرفته نشده است. در حالی که در قرارداد مزبور باشگاه می‌توانست در صورت عدم رضایت کادر فنی بعد از هفته بیست و پنجم با اعلام رسمی و کتبی به این بازیکن و پرداخت ۵۰ هزار یورو غرامت، قرارداد را به صورت یک‌طرفه فسخ نماید.

این فرایند نشان می‌دهد قرارداد فصل دوم یامگا با استقلال هم بدون هیچ قید و شرطی جریان خواهد یافت و این بازیکن تأثیر گذار در فصل بیست و یکم هم با پیراهن این تیم در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

کد خبر 5517124

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران كوين يامگا لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران وزنه برداری دراگان اسکوچیچ تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران کشتی فرنگی یحیی گل محمدی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست ونهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی، عصر پنج شنبه (١٣ اردیبهشت) در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف تیم شهرداری ابن شهر رفت با یک گل بر میزبان خود تیم شهرداری آستارا غلبه کرد.

شاگردان سیاوش اکبرپور با کسب این پیروزی با ۳۶ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم، امشب درورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با ثبت این نتیجه نفت مسجدسلیمان با ۵۵ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

نوزدهم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان ملاثانی در هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف داماش گیلانیان و شاهین بندرعامری می‌روند.

۱۸ تیم درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به  رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!