Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با 9 ورزشکار حضور دارد که در نخستین روز مسابقات و در دسته 59 کیلوگرم رده جوانان الیاس کلابی به روی تخته رفت و به رقابت با سایر حریفان خود پرداخت.

کلابی ابتدا رقابت خود را در حرکت اسکوات شروع کرد و موفق شد با مهار وزنه 155 کیلوگرمی در این حرکت در جایگاه نخست قرار گیرد و به مدال طلا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در حرکت پرس سینه نیز ما مهار وزنه 85 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره رسید و در انتها در حرکت ددلیفت موفق به مهار وزنه 195 کیلو گرمی شد تا در این حرکت نیز در رده دوم قرار بگیرد و به مدال نقره برسد.

کلابی که نخستین نماینده ایران در این رقابت ها بود موفق شد در مجموع 435 کیلوگرم را به خود ثبت کند و در  پایان رقابت ها در دسته 59 کیلوگرم در مجموع به مقام دوم برسد و صاحب گردن آویز نقره شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پاورلیفتینگ مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند