Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:30:29 GMT

تزریق فیلر لب روسی چگونه انجام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۲۸۱۴

تزریق فیلر لب روسی چگونه انجام می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

تزریق فیلر به روش روسیه یکی از پرطرفدارترین انواع فیلر‌ها در کلینیک‌های زیبایی می‌باشد روس‌ها یکی از ملیت‌هایی هستند که به واسطه زیبای خود در جهان شناخته می‌شوند در این روش قطعاً حجم لب افزایش پیدا می‌کند، اما به قدری طبیعی و گیراست که خودتان هم عاشقش می‌شوید. شما می‌توانید برای انجام تمامی خدمات لیزر، بوتاکس، لیفت نخ، تزریق فیلر لب، ژل لب روسی، فیشیال و سایر خدمات پزشکی و زیبایی با ما در مهراز کلینیک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تزریق فیلر لب روسی چیست؟

تمرکز تزریق ژل لب روسی ناحیه ویژگی یک دهان که معروف به کما است می‌باشد هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب‌ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست تکنیک تزریق لب روسی بیشتر از اندازه لب‌ها بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه لب‌ها توجه دارد در مدل روسی ترجمه مقادیر کمی از فیلر هیالورونیک اسید در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب انجام میشود.

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

برخی از افراد به دلیل بالا رفتن سن و به صورت مادرزادی خطوط مشخصی در لبه بالا و پایین خود ندارند در این افراد می‌توان به راحتی مدل تزریق ژل لب مدل روسی را اعمال کرد و افراد را به مدل دلخواه در لب‌های خود رساند در ابتدای کار با پزشک متخصص برای انجام تزریق فیلر لب مشورت کنید و پس از نتیجه گیری مشخص می‌شود که چقدر ژل مورد نیاز شما می‌باشد

آماده‌سازی فرد با بی‌حسی و استریلیزاسیون در نواحی تزریق همراه است؛ توجه داشته باشید برای ایجاد فرم روسی در لب‌ها باید به پزشک متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

میزان ماندگاری تزریق ژل لب با متد روسی چقدر است؟

در کل ماندگاری ژل‌های لب مناسب است. لازم به ذکر است که این مدل تزریق هم به اندازه مدل‌های دیگر ماندگار می‌باشد و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن نخواهد داشت؛ بنابراین با خیالی راحت از این متد زیبا و پرطرفدار برای زیباسازی چهره خود بهره ببرید. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل‌های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است ۶ ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد، اما با این حال حداکثر ماندگاری ژل لب با هر متد و روشی یک سال است. اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند باکیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی‌تر خواهد بود. برند‌های خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند، اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.

مزایای تزریق ژل لب روسی

این مدل به حجم و ظاهرلب کمک می‌کند که یک زیبایی منحصر به فرد به لب‌های شما هدیه می‌دهد همانطور که می‌دانید لب‌های شتری و یا لب‌های اردکی حجم زیادی دارند و ممکن است به میمیک کلیه صورت شما نیاید و کاملاً در اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و سرخورده شوید، اما در این روش زیبایی را کاملاً نامحسوس در چهره خواهید دید مدل روسی بیشتر به فرم لب متمرکز است و کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند اگر برای بار اول است که به تزریق روی آورده اید مدل روسی یکی از بهترین گزینه‌های موجود می‌باشد.

افزایش حجم لب اجاد ظاهری طبیعی و نچرال ماندگاری بالا یکی از مزیت‌های آن این است که مناسب همه افراد می‌باشد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب چیست؟

از جمله مراقبت‌هایی که پس از تزریق ژل لب باید انجام دهید، به شرح زیر می‌باشد:

به طور قطع پس از تزریق، خون رسانی در لب شما افزایش می‌یابد و چند روز قبل از انجام ژل لب باید از کمپرس یخ استفاده کنید و دارو‌هایی مانند ویتامین D و دارو‌های ضد انعقاد خون و… استفاده نمایید. تا زمانی که بی حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید، به دلیل آن که لب‌های شما حسی ندارند و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب‌های شما دچار گاز گرفتگی شده و به لب آسیب برساند. در همان روز تزریق از انجام دادن ورزش‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید و سوزان هم قرار نگیرید. فراموش نکنید که نوشیدنی‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب‌های شما خواهد شد.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌های خود را خواهید دید و قطعا آن روز خوشحال‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسید. به دلیل آن که هم لب‌های شما فرم واقعی خود را پیدا کرده است و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت.

عوارض تزریق ژل لب روسی:

عوارض جانبی تزریف مدل لب روسی موقتی است و ممکن است فقط چند روز طول بکشد و شامل موارد زیر می‌باشد:

تورم و کبودی خونریزی از محل‌های تزریق قرمزی و حساسیت در محل تزریق فعال سازی مجدد زخم‌های سرد یا تاول‌های تب لب‌ها یا ناحیه اطراف لب‌ها عفونت واکنش آلرژیک که باعث تورم، خارش و یا قرمزی می‌شود

دلیل تزریق ژل لب چیست؟

از جمله دلایل تزریق ژل لب، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

همان گونه که می‌دانید با افزایش سن فرم لب‌ها تغییر می‌کند و حتی ممکن است ظاهری افتاده پیدا کند با تزریق ژل به راحتی می‌توانید این مشکلات را بر طرف کرده و ظاهری زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید. گاهی هم مشکلاتی مانند دیده شدن لثه در هنگام خنده، شما را حسابی کلافه می‌کند، با تزریق ژل لب و حجیم کردن لب‌ها این مشکل برطرف خواهد شد و دیگر لثه‌ها در دیده نمی‌شوند و یک شاهکار و راه حلی بی نظیر برای پوشاندن لثه است که توسط تزریق ژل لب فراهم شده است.

هزینه تزریق ژل لب روسی:

هزینه‌ی تمام شده‌ی تزریق ژل لب روسی در واقع همان هزینه مقدار فیلر استفاده شده خواهد بود. اگرچه مهارت و تخصص فرد خلق کننده‌ی این زیبایی قابل قیمت گذاری نیست، اما هزینه‌ای نیز برای این کار در نظر گرفته می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلر لب تبلیغات تزریق فیلر لب لب های شما مدل روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم

محمد بحرینیان می‌گوید: باید بررسی کنیم چطور چین با 320 میلیارد دلار می‌تواند به توسعه دست یابد اما ایران با سرمایه‌ای به مراتب بیش از این میزان قادر به رشد و توسعه نبوده است.

این پژوهشگر توسعه با حضور در کافه خبر خبرانلاین با تاکید بر اینکه ما در وضعیت بغرنجی گیر کرده‌ایم به آمارهای خروج سرمایه از ایران و ناترازی در روابط اقتصادی ایران و امارات و سایر کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در طول سی و دو سال گذشته متجاوز از بیست درصد درآمدهای ارزی ، با امارات مازاد منفی داشته‌ایم . این رقم بالغ بر دویست میلیارد دلار می‌شود. ما تحقیقی را در این مورد انجام دادیم که به زودی منتشر می‌کنیم .

وی به ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: در بستر و زمان‌های مناسب نیز بیش از دویست میلیارد دلار از پوئل ما به ترکیه تزریق شد و همین حالا هم همچنان تزریق پول ما به ترکیه ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم