Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس تبریز اظهار کرد: رینگ آبی جنوبی تبریز به عنوان یک پروژه پدافندی به طول ۲۶ کیلومتر از اندیشه تا باسمنج با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و نیاز تبریز برای توزیع مناسب آب و تغذیه مخازن از طریق زرینه رود را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رینگ آبی تبریز تابستان سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: خبر خوش در همین ارتباط ایجاد مخزن یکصد هزار مترمکعبی در قالب رینگ آبی تبریز است که تاثیر چشمگیری در بهینه سازی توزیع منابع آبی و افزایش مخازن ذخیره آب این شهر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آبفای آذربایجان شرقی در مورد حفر چاه در برخی نقاط تبریز نیز گفت: استفاده از این راهکار تا زمان انتقال آب رود ارس به تبریز برای تامین نیاز آبی مردم اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس مجوز حفر سالانه ۱۵ حلقه چاه را داریم که این کار در چهار سال گذشته برای حل مشکل کمبود آب تبریز در دوران اوج مصرف انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی استان معین شمالغرب در حوزه پدافند غیرعامل در بحث آب است و تجهیزات پشتیبان آب رسانی و حتی برق رسانی اضطراری را در اختیار داریم و در همین خصوص خط آبی زرینه رود به عنوان یکی از حیاتی ترین خطوط آبرسانی کشور دو خطه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی قطعی برق را از مهمترین چالش ها در بحث اختلال شبکه آبرسانی دانست و گفت: با توجه به اقدامات وزارت نیرو و وعده قطعی برق در حد ۱۰ درصد از سوی مسئولان توزیع برق استان، تابستان امسال را با کمترین مشکل از این خصوص پشت سر خواهیم گذاشت و قطعی های محدود نیز از طریق توزیع در نقاط مختلف قابل مدیریت خواهد بود که البته با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، مشترکان خانگی و تاسیسات آبرسانی از این قطعی های برق مستثنی خواهند بود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تنش آبی تبریز انتقال آب ارس در تبریز محمد خانی تبریز پدافند غیرعامل رینگ آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز