Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره با سابقه و عنوان دار سوارکاری کشور گفت: برگزاری مسابقات منظم تنها راه رونق و احیاء این ورزش در ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، ثمینه اشتیاقی اظهار کرد: رشته درساژ آنچنان که باید و شاید در ایران جا نیافتاده و به مانند مسابقات پرش و … مورد توجه نبوده است.

مربی تیم ملی درساژ  ایران با طرح پیشنهادی در راستای توسعه بیشتر و بهتر این رشته جذاب گفت :همه فعالان سوارکاری اعم از  مسوولین و باشگاه ها باید دست به دست هم دهند تا این ورزش را ارتقاء داده  و نشاط و پویایی را به آن برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سوارکار و مربی با سابقه کشور به آخرین وضعیت البرز  در این رشته اشاره کرد و گفت: هیئت سوارکاری البرز با مدیریت خانم ملک بسیار فعال و با برنامه کار را آغاز کرده و در خصوص درساژ نیز جلساتی برگزار شده است . امیدوارم به زودی به مانند مسابقات پرش شاهد برگزاری رویداد درساژ هم باشیم و به نوعی در سطح کشور رونق این ورزش را در سطوح بالا شاهد باشیم.

اشتیاقی با بیان اینکه در رشته درساژ سهم سوارکار و اسب برابر است گفت: این ورزش مادر سوارکاری است و اسب باید برای حضور در مسابقات آن را تا حدودی فرا بگیرد بنابراین رکود در این ورزش و کاهش فعالان آن می تواند در بلندمدت بر کلیت سوارکاری تاثیر منفی بگذارد.

وی در پایان گفت : باید سهم درساژ را در مجموع فعالیت های سوارکاری کشور بالاتر ببریم  و فرصت و مجال و انگیزه بیشتری برای فعالیت علاقمندان به این رشته ایجاد کنیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز سوارکاری درساژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری