Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@21:51:11 GMT

پرتره رضا رویگری آماده پخش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۲۹۳۳

پرتره رضا رویگری آماده پخش شد

مستند «تماشاگر بهار» پرتره رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش ایرانی در شبکه مستند تولید شد.

 مستند «تماشاگر بهار» به تهیه کنندگی ابوالفضل محمدباقر و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش ایرانی در شبکه مستند تولید شد.

ابوالفضل توکلی کارگردان این مستند درباره «تماشاگر بهار» عنوان کرد: «تماشاگر بهار» که فیلمبرداری آن آذر ۱۴۰۰ کلید زده شد،  در ۵۰ دقیقه به زندگی حرفه‌ای رضا رویگری پرداخته است و در این مستند سعی کردیم هر سه بعد هنری شخصیت او را واکاوی کرده و کارهای ارزشمندی زا که خلق کرده است، به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: در آغاز کار برای صحبت‌های مقدماتی همراه با ابوالفضل محمدباقر تهیه کننده مستند با رضا رویگری دیدار کردیم، او و همسرش علاقه‌مند بودند که به زندگی حرفه‌ای این هنرمند پرداخته شود و در این شرایط کار از آذر ۱۴۰۰ کلید خورد و تولید تا اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داشت.

توکلی درباره روند ساخت این مستند گفت: ساخت این مستند در مقایسه با دیگر مستندهایی که من کار کرده‌ام، تجربه سخت‌تری بود، رضا رویگری به دلیل سکته مغزی در خانه بستری شده بود و حال و روز مساعدی نداشت، این شرایط اجازه فیلمبرداری طولانی را به ما نمی‌داد و از طرفی نمی‌توانستیم در لوکیشن‌های مختلف در قرار بگیریم، به همین دلیل سعی کردیم کار را مدیریت کنیم و این محدودیت زمان و مکان به کیفیت فیلم لطمه نزند.

 

 

این کارگردان تصریح کرد: ما در این مستند از محل بزرگ شدن ایشان در تجریش فیلمبرداری کردیم و حتی با یکی از هم بازی های او که حالا در محله تجریش سوپر مارکت کوچکی دارد، گپ زدیم، همچنین از بقایای سینمای روباز «بهار» در میدان تجریش هم که رویگری اولین بار آنجا سینما رفته بود، تصویر برداری کردیم.

توکلی در پایان توضیح داد: بیشتر مردم رویگری را با خوانندگی و بازیگری می‌شناسند، در حالی که او در نقاشی هم چیره دست است و نقاشی‌های اثرگذاری دارد و در این مستند تلاش کردیم نقاشی‌های او را هم به تصویر بکشیم.

عوامل مستند «تماشاگر بهار» شامل ابوالفضل محمدباقر تهیه کننده، ابوالفضل توکلی کارگردان، جابر ماجدی مجری طرح، ابوالفضل علایی و محمد ورزنده فیلمبردار و امیرحسین بوجاری مدیر تولید است و محمد اخوان هم تدوین این مستند تلویزیونی را بر عهده دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تماشاگر بهار رضا رویگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام