Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@04:22:18 GMT

۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۱۷۹

۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در مهاباد کشف شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۴۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح شهرستان مهاباد با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان "مهاباد"، پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در ۳ ماه اول سال جاری؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعداد ۴۲  قبضه سلاح (۹ قبضه سلاح جنگی و ۳۲ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه  ۳۰ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است، یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف سلاح جنگی و شکاری قبضه سلاح غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی