Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد یکتا ناصر از شب های مافیا درگیری لفظی همسر یکتا ناصر با شرکت کننده مافیا یکتا ناصر و ماجرای ازدواج او مادر شدن یکتا ناصر 

به گزارش اقتصادآنلاین، یکتا ناصر که با همسر خود یکی از شرکت کنندگان فصل جدید مسابقه مافیا بود با انتشار پستی از برخی بازیگران حاضر در این مسابقه انتقاد کرد. این برنامه یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند.

انتقاد یکتا ناصر از شب های مافیا

درباره بازی در شب های مافیا نوشت: دوستان و همراهان عزیزم عادت به توضیح و واکاوی ندارم ولی چون برایم محترم هستید کوتاه می‌گویم در برنامه شبهای مافیا شرکت کردم چون برایم جذاب و مفرح بود و میدانم که مورد پسند خیلی از عزیزان هم هست نه ادعایی دارم و نه شکوه ای فقط میخواستم بازی کنم و قبل از شروع ضبط آن با تمام توانم سعی در یادگیری اش داشتم فارغ از هر نوع نتیجه ای که به دست آمد فقط لازم می‌دانم بگویم که با این بازی نه قرار است چیزی به من اضافه شود ونه من دنبال مدال هوش و استعدادم که اگر اندک ذوق و هنری بود در این بیست و پنج سال بازیگری نمایان میشد ولی قطعا مانند شما میدانم که برخی از دوستان به هر دلیلی فکر می‌کردند که با هر ترفند و راهی شده ثابت کنند که هوش و استعدادشان ماوراییست به خودشان مربوط است شاید هم باشد ولی به شما اطمینان میدهم که من به شدت قائل به بازی پاک بودم و هستم.

با آرزوی سلامتی و روزگار پر روزی برای همه عزیزان

درگیری لفظی همسر یکتا ناصر با شرکت کننده مافیا

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر نیز خاطره ناخوشایندی از مسابقه مافیا دارد. او در سکانسی از این مسابقه ایمان صفا سبب عصبانیت این کارگردان معروف شد و درگیری لفظی این دو هنرمند سوژه رسانه ها شد.

منوچهر هادی در برنامه شب های مافیا ایمان صفا را به عنوان مافیا اعلام کرد و همین امر سبب عصبانیت ایمان صفا و صحبت هایی شد که برای همسر یکتا ناصر خوشایند نبود و واکنش او را در برداشت.

به همین دلیل منوچهر هادی در پاسخ به ایمان صفا گفت: اصلا قشنگ صحبت نمی کنی، نامحترم بازی می کنی، عشقم عاشقتم می دونی چقدر دوستت دارم اما شهروند با این ادبیات به درد من منوچهر هادی نمی خوره، همه بازی فدای سرت.... یکتا ناصر و ماجرای ازدواج او

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

 

مادر شدن یکتا ناصر 

۲۲ آذر سال ۹۵ دختر  یکتا ناصر  و منوچهر هادی به دنیا آمد. اسم دختر این دو هنرمند سوفیا است.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو یکتا ناصر شب های مافیا منوچهر هادی یکتا ناصر ایمان صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا

مردی شیاد که با فریب نمایندگان شرکت‌های مختلف در شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری و خرید سکه و طلا می‌کرد از سوی پلیس فتا البرز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «رسول جلیلیان» رئیس‌پلیس فتا استان البرز گفت: با مراجعه چند نفر مبنی بر کلاهبرداری از آنها در بررسی‌ها مشخص شد، متهم ابتدا با استفاده از سایت آگهی اینترنتی، فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده است سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان‌گردی و عکس‌برداری از تابلوی شرکت‌ها و مغازه‌هایی که روی تابلو آنها شماره تلفن ثبت بوده شناسایی کرده است. این کلاهبردار پس از تماس با نمایندگان آن شرکت‌ها در شهرستان‌ها، با چرب‌زبانی و دادن برخی اطلاعات، خود را به عنوان مدیر بالا دستی یا دست‌اندرکار، معرفی و عنوان داشته یکی از اقوامم به شهر شما سفر کرده اما دچار تصادف شده و الان در بیمارستان منتظر عمل جراحی است از آنجا که سقف انتقال من پر شده فقط شما را به‌عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که می‌توانید به من کمک کنید. قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم خواسته بود را به حساب اعلامی واریز می‌کرده‌اند اما پس از آن وی اقدام به بلاک‌کردن آنها کرده و بعد از آن با پول واریزی که در واقع به حساب فروشنده سکه و طلا رفته بود اقدام به خرید سکه و طلا می‌کرده است.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت‌گرفته، مخفیگاه و مسیرهای تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی تعداد ۲ دستگاه گوشی تلفن‌همراه، ارتکاب جرم (گوشی – سیم‌کارت‌های فعال) کشف و ضبط شد.

جلیلیان بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد که متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آنها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آنها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • انتصاب در ساترا/ کریمان جایگزین حسام‌پور شد
  • ببینید | ۱۴ اردیبهشت سالروز درگذشت ناصر چشم آذر
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا