Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:37:48 GMT

وزرای نیرو و نفت به کمیسیون عمران می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۴۳۶

وزرای نیرو و نفت به کمیسیون عمران می‌روند

وزرای نیرو و نفت در نشست هفته جاری کمیسیون عمران حاضر می‌شوند.

به گزارش  گروه سیاسی  خبرگزاری برنا، نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از تاریخ (یکشنبه 29 لغایت سه شنبه 31 خردادماه) برگزار می‌شود.

ادامه بررسی طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار روز یک شنبه کمیسیون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نشست مشترکی را برگزار می‌کنند.

وزیر نیرو نیز روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سوالات عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و محمد سرگزی نماینده مردم زابل در کمیسیون عمران حاضر می‌شود. از طرفی وزیر نفت نیز جهت ارائه گزارش در خصوص قیر در بودجه 1401 به کمیسیون می‌آید. 

گفتنی است، اعضای کمیسیون عمران جهت بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان‌های نطنز، قمصر و بادرود روز چهارشنبه به این منطقه سفر می‌کنند.

کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی رو دوشنبه هفته جاری گزارش سازمان برنامه بودجه از سامانه های مرتبط با مدیریت کنترل و نظارت بر طرح های تملک دارایی های سرمایه ای را بررسی  و کمیته حمل و نقل ریلی نیز از مدیر عامل شرکت ملی راه آهن  به منظور ادامه بررسی و گزارش نهایی کمیسیون عالی سوانح راه آهن در خصوص سانحه ریلی قطار مسافربری مشهد - یزد و بررسی برنامه های راه آهن در حوزه ریلی و ایمنی حمل و نقل ریلی دعوت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن نفت نیرو کمیسیون عمران کمیسیون عمران نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است