Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:50:11 GMT

دود غلیظ در اهواز ناشی از حریق هورالعظیم در عراق است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۷۰۶

دود غلیظ در اهواز ناشی از حریق هورالعظیم در عراق است

به گزارش «تابناک»، علی بنی عگبه در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص علت دود غلیظی که از جمعه شب تاکنون در برخی مناطق اهواز منتشر شده است، اظهار کرد: بر اساس پایش‌های میدانی، مشکل خاصی در اهواز رخ نداده و در سطح شهر منشائی برای این دود پیدا نشده است.

وی افزود: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که احتمالا این دود، ناشی از آتش‌سوزی بخش‌هایی از تالاب هورالعظیم در کشور عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی عگبه بیان کرد: در پی خشکی بخش عراقی تالاب هورالعظیم چند روزی است این بخش دچار حریق شده است که با کنترل مسیر حرکت دود می‌توان گفت دودی که بخشی از اهواز را فرا گرفته است، ممکن است ناشی از این مساله باشد.

وی افزود: با توجه به متفاوت بودن نوع دود و بوی ناشی از حریق سایت دفن زباله صفیره اهواز، این دود ناشی از آتش‌سوزی در سایت دفن زباله اهواز نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی اهواز دود غلیظ عراق هورالعظیم آتش سوزی متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد