Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان از انصراف تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان از حضور در لیگ برتر ۱۴۰۱ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا واعظ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشانضمن اشاره ارائه برنامه پنج ساله به مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان اظهار داشت: این برنامه از سال 96 اجرایی َشد و در این برنامه قهرمانی لیگ برتر و حتی حضور در مسابقات بین‌المللی نیز پیش‌بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال 97 تیم والیبال بانوان باریج اسانس به مقام قهرمانی رسید، افزود: در سوپرلیگ نیز این تیم به مقام سوم رسید و یک سال نیز به دلیل شیوع کرونا از تیم‌داری انصراف داد و در سال یک هزار و 400 نیز قهرمان لیگ برتر شد و به مسابقات آسیایی راه یافت.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان با بیان اینکه این باشگاه یک باشگاه خصوصی است، ابراز داشت: هیئت مدیره باریج اسانس کاشان تصمیم گرفتند تا جوانب امور را از لحاظ مالی بررسی کنند و باشگاه باریج اسانس برای یک سال از تیم‌داری در این برتر والیبال بانوان انصراف داد.

وی با بیان اینکه برای تیم‌داری باید مجموعه باریج اسانس توانایی پرداخت هزینه‌های آن را داشته باشد، گفت: در سال 1401 مجموعه باریج اسانس تصمیم گرفت تا هزینه‌های خود را تامین و سپس به مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی و تیم‌داری بپردازد.

غفور به تیم والیبال شهداب پیوستپیروزی تیم ملی والیبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل استرالیارامین بابایی به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس معرفی شد

واعظ با بیان اینکه باشگاه باریج اسانس هیچ بودجه عمومی ندارد، تصریح کرد: تمامی هزینه‌های تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان از طریق مجموعه باریج اسانس تامین می‌شود و با تکیه بر توان خود در لیگ برتر والیبال بانوان حضور پیدا می‌کند و برای لیگ برتر سال 1402 در آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم والیبال بانوان باریج اسانس باریج اسانس کاشان باشگاه باریج اسانس تیم داری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا

 «فاطمه حیدرآبادی» بانوی کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران به اولین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فراخوانده شد.

 این مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با حضور ۳۰ بازیکن از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

 ملی پوشان تیم سپک تاکرای بانوان ایران خود را برای حضور موفق در رقابت‌های جهانی که قرار است شهریورماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود، آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد