Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی امروز به ورزشگاه شهید وطنی رفت

سهیل مهدی می گوید بعد از کامل شدن ترمیم زمین وطنی سازمان لیگ اعلام می کند این زمین شرایط میزبانی از باقی تیم ها را دارد یا نه.

به گزارش طرفداری، نساجی مازندران در لیگ بیست و یکم به دلیل شرایط نامطلوب استادیوم شهید وطنی موفق نشد در شهر قائمشهر از مسابقات خود میزبانی کند و این مسئله باعث آسیب به این تیم و دلخوری هواداران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این ورزشگاه هم‌اکنون در دست بازسازی قرار دارد تا مهیای میزبانی از دیدار های فصل آینده باشد.

در شرایطی که کاشت بذر چمن استادیوم شهید وطنی به پایان رسیده، سهیل مهدی به دعوت هیات فوتبال استان مازندران در این ورزشگاه حاضر شد تا از آخرین شرایط آن برای میزبانی از مسابقات لیگ بیست و دوم  با خبر شود.

مهدی در‌ حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت:

خیلی خوشحالیم که در خدمت استان مازندران و قائمشهر هستیم؛ تیم خوب نساجی از تیم های پر هوادار، کهنه، قدیمی و دوست داشتنی است و در حال حاضر آمده‌ایم تا ببینیم ورزشگاه چگونه است و پیشرفت کار را ببینیم. از بعضی جهات خوشحال شدیم و بعضی جهات هم هنوز پیشرفتی ندارد و انشاالله درست می‌شود.

او در واکنش به اینکه آیا از طرف هیات فوتبال استان مازندران دعوت شده است گفت:

بله؛ ایشان زحمت کشیدند. ما همیشه در خدمت هیات های فوتبال استان ها هستیم و انجام وظیفه می‌کنیم.

مهدی تصریح کرد:

خوشحالیم که این پروژه طولانی و فرسایشی در حال اتمام است. صبر مردم از اینکه تیم‌شان را در شهر خودشان نبینند تمام شده بود و همیشه با ما صحبت می‌کردند. خوشحالیم در حال رسیدن به مرحله ای است که به انتهای کار نزدیک می‌شویم تا انشاالله زودتر جمع و جور بشود. امیدوارم که همت مضاعفی شود و مسائل باقی مانده هم رفع شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بذرپاشی چمن استادیوم شهید وطنی گفت:

باید چمن بالا بیاید تا ببینیم چطور می‌شود.

مهدی در خصوص شرایط سکوها و ورود و خروج گفت:

ما از روز اول یک مشکل داریم و آن هم بحث ورود تماشاگران میهمان است که با تماشاگران میزبان تداخل می‌کند. قرار بود که یکی از زمین های اطراف ورزشگاه خریداری شود و به مسیر ورودی اختصاص داده شود. متاسفانه هنوز انجام نشده است. طبق صحبت هایی که شد در جریان قرار گرفتم که تلاش می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه استادیوم در وسط شهر واقع شده کمی شرایط سخت است اما ورودی ها و خروجی ها هنوز استاندارد نیست و باید به آن سطح برسد.

وی در ارزیابی از پروژه گفت:

کلیت کار خیلی خوب است و در حال تلاش هستند. از زحمات هیئت فوتبال، اداره کل و کلیه مسئولان شهری و استانی و باشگاه نساجی که تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم. امیدواریم که به بهره‌برداری برسیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد حضور تماشاگران در وطنی گفت:

واقعا باید همینطور باشد و ورزشگاه هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسیم که پروژه فرسایشی نشود اما این مسئله را هم نباید فراموش کنیم که اگر شان هوادار را اولویت کار قرار بدهیم، اگر بحث میهمان پذیری تیم میهمان، پذیرش تیم میزبان و هواداران خوب‌شان حفظ شود بهتر است. اگر فضای ورزشگاه نیمه آماده باشد، آبخوری نداشته باشیم، سرویس بهداشتی و بوفه اغذیه نداشته باشیم و تماشاگران دغدغه این را داشته باشند که نتواند یک آب، دست بچه بدهند، ارزش این را دارد که با طمانینه جلو برویم تا فضا، فضایی باشد که شان هوادار حفظ شود.

مهدی درباره هواداران نساجی بیان کرد:

فوتبال به هوادار زنده است و هواداران خونگرم نساجی همیشه ثابت کرده‌اند با گرم ترین شرایط از تیم خودشان حمایت می‌کنند؛ یک تیم ریشه ‌دار، قدیمی با هواداران دوست داشتنی. شهر، شهر فوتبال است و اتفاق خوبی که اخیرا افتاده این است که هواداران به استان و کشور هم تسری پیدا کرده است؛ ما به خیلی از شهر ها که می‌رویم، می‌بینیم که هواداران نساجی سوال می‌کنند و خواهش هایی دارند. امیدوارم که قدر این هواداران خوب را بدانیم؛ فوتبال ما واقعا به این هواداران نیاز دارد. همین هواداران، هواداران ملی ما هستند و انشاالله با حضور همه این هواداران خوب در تمام دنیا تیم ملی کشورمان بتواند سربلند باشد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص حضور نساجی در آسیا عنوان کرد:

در بحث لیگ قهرمانان آسیا، دو فصل بخاطر تقویم مسابقات کنفدراسیون آسیا در یک فصل ادغام شده است و طبیعتا نمایندگان دو فصل مسابقات ما، باید در یک فصل شرکت کنند. انشاالله زودتر انتخاب انجام شود و هیات رییسه فدراسیون کامل شوند و مدل حضور نمایندگان آسیایی ایران مشخص شود، ما هم کنارشان هستیم.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ شهید وطنی سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد