Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:51:59 GMT

تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی ۴۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۸۸۱

تصادفات درون شهری در خراسان جنوبی ۴۰ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزایش ۴۰ درصدی آمار تصادفات جرحی در سطح شهرهای استان به نسبت سال گذشته را غیرقابل پذیرش عنوان کرد و گفت: دلایل افزایش آمار باید احصاء و نسبت به رفع آن  اقدام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا عباس‌زاده ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان افزایش 40 درصدی آمار تصادفات جرحی در سطح شهرهای استان به نسبت سال گذشته را غیرقابل پذیرش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دلایل افزایش آمار تصادفات، باید احصاء و نسبت به رفع آن  اقدام شود تصریح کرد: بر اساس مشاهدات میدانی در حوزه ترافیکی  وضعیت  اکثر شهرهای خراسان جنوبی در مقایسه با شهرهای با تراکم جمعیتی بالا مناسب است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: کمیته فنی با هدف کاهش تصادفات در شهر بیرجند، با همکاری فرمانداری و شهرداری بیرجند، پلیس و شورای ترافیک، نسخه اقدامات جامع ترافیکی شهر را تهیه و پروژه‌های مختلفی را در این زمینه تعریف و در کوتاه مدت اجرا کند. 

افزایش تصادفات درون شهری در استان کردستان/ 3هزار نفر در تصادفات فوت کردند56 درصد تصادفات درون شهری استان مرکزی منجر به فوت در بیمارستان می‌شودکاهش تصادفات درون شهری کاشان با توجه به دلایل اصلی حوادث امکان‌پذیر می‌شود

عباس زاده اظهار داشت: برنامه جامع حمل و نقل ترافیک شهر بیرجند ابتدا باید در شورای ترافیک شهرستان و پس از آن استان به تصویب رسیده و جهت اجرایی شدن در  شورای  ترافیک کشور نیز  به تصویب برسد.

وی متذکر شد: با توجه به افزایش 40 درصدی تصادفات درون شهری در استان و با هدف کاهش آن، شورای ترافیک شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران مأموریت دارد ظرف یک ماه آینده ده اولویت اصلی شهرها در حوزه ترافیکی را جهت تصویب در شورای ترافیک استان به ما اعلام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در زمینه لزوم اجرای تقاطع همسطح در برخی از معابر و گذرگاه‌های شهر بیرجند، خاطرنشان کرد: تقاطع غیر هم سطح علاوه بر این که کارکرد فنی و ترافیکی دارد، به عنوان نماد پیشرفت و مدرن بودن شهر نیز مطرح می‌شد.

عباس زاده تأکید کرد: شهرداری بیرجند پیشنهادات خود را در زمینه ساخت تقاطع غیر هم سطح  ارائه کند تا پس از اقدامات کارشناسی، در جلسه آتی به تصویب برسد.

انتهای پیام/ 252/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصادفات درون شهری خراسان جنوبی شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد