Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:32:34 GMT

سریال پایتخت ۷ ساخته می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۸۸۹

سریال پایتخت ۷ ساخته می شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فرارو، آخرین اظهار نظر در مورد ساخت فصل هفتم مربوط به محسن تنابنده و اوسط بهمن ماه سال گذشته است. او گفته بود که ما دوست داریم کار کنیم، اما مسئولان تلویزیون هنوز تصمیمی نگرفته اند و هر بار که آن‌ها صحبت می‌کنیم، آن‌ها توپ را به میدان سازندگان پایتخت می‌اندازند.

حالا با گذشت ۵ ماه از این اظهار نظر، مهدی فرجی تهیه کننده و از مدیران اسبق تلویزیون احتمالاتی در باره ساخت فصل هفتم مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به عنوان مشاور فصل ششم پایتخت هم حضور داشت، حالا به رسانه‌ها گفته که من فکر می‌کنم حتماً فصل هفتم در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد.

البته فرجی به مسئولان تلویزیون و سازندگان پایتخت توصیه کرده که منتها به جای اینکه بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفتگو کنند، بنشینند در کنار هم گفتگو کنند. وقتی برندی تولید می‌شود آن‌قدر ارزش دارد که بگوییم رئیس شبکه با رئیس سیمافیلم عواملش را فرا بخوانند و جلسه بگذارند تا مشکلات و موانع برطرف شود.

اما با این وجود هنوز اهالی تلویزیون و پایتختی‌ها واکنشی به موضوع ساخت فصل هفتم پایتخت نشان نداده اند.

 

 

  منبع: فرارو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو سریال پایتخت فصل هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • رخنه به قلب دشمن
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند