Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:46:34 GMT

روش‌های افزایش عمر باتری گوشی موبایل

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۹۲۰

روش‌های افزایش عمر باتری گوشی موبایل

افزایش عمر باتری با شارژر انکر، خرید لوازم جانبی انکر از فارس بازار، شارژر گوشی موبایل و تبلت برند انکر!

به گزارش ایسنا به نقل از فارس بازار، خرید شارژر انکر این روزها به‌عنوان روشی مطمئن برای افزایش طول عمر مفید باتری گوشی موبایل شناخته شده است. فرصتی برای بیشترین بهره‌مندی از گوشی‌ تلفن همراه و تبلت که در سال‌های اخیر نه‌ تنها در نقش وسیله ارتباطی ظاهر شده بلکه به منزله بخشی از کسب و کار و زندگی روزمره افراد نیز مطرح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطلب پیش رو با توجه به چالش‌های موجود در یافتن مراجع معتبر و شناخته شده در زمینه عرضه لوازم جانبی گوشی موبایل و به‌منظور معرفی برند برتر انکر نگاشته شده است.

با ما در مطالعه آن همراه شوید.

خرید لوازم جانبی انکر، یک تیر و چند نشان!

گوشی موبایل و کاربردهای وسیع آن این روزها به بخش جدانشدنی از زندگی روزمره همه ما بدل شده و نقش حیاتی یافته است. بر همین اساس و با توجه به نیاز این محصول فناوری به ملزومات جانبی نظیر شارژر، برندهای گوناگونی دست‌به‌کار تولید این تجهیزات فنی و تکنولوژی شده‌اند. تا جایی که امروزه بازارهای جهانی مملو از محصولات متنوع آنهاست.

 برآورد کیفیت این تولیدات از یک‌ سو و ظهور همزمان محصولات درجه چند با کیفیت پایین نیز روی دیگر این سکه است که انتخاب و خرید چنین ملزوماتی را با چالش جدی روبرو می‌کند.

خوشبختانه با وجود کارشناسان مجرب و آشنا به فن می‌توان با بررسی همه‌جانبه ویژگی‌های این محصولات انتخابی ایده‌آل را در این مسیر رقم زد.

خرید لوازم جانبی انکر نمونه‌ای موفق از این پروسه است که به‌ویژه در بخش شارژر با استقبال بالای کاربران نیز روبروست.

واردات مستقیم این محصولات نیز ضمن کاهش قیمت به‌دلیل حذف واسطه‌ها، تضمینی برای بالا بردن تنوع در عین حفظ کیفی محصولات و اطمینان از اصالت کالاست.

خرید لوازم جانبی انکر در فارس بازار به روندی روزمره و متداول تبدیل شده و بازار خرید و فروش این محصولات را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده است.

در ادامه مطلب به معرفی این مرکز خرید لوازم جانبی موبایل و دیگر ابزار دیجیتال پرداخته و شما را با زوایای کار آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

فارس بازار و عرضه بی‌واسطه لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت برند انکر...

برای افرادی که با تعمیرات یا تامین قطعات ملزومات دیجیتال سروکار دارند، فارس بازار در میدان ولیعصر تهران نامی آشنا و شناخته شده است. این مجموعه از سال 87 کار خود را در زمینه تجهیزات تکمیلی فناوری دیجیتال آغاز نموده و امروزه به‌عنوان یکی از معروف‌ترین مراکز واردات مستقیم برندهای مختلف این تجهیزات مطرح است.

فارس بازار علاوه بر واردات مستقیم برندهای صاحب نام و معروف دنیای دیجیتال، به کار تهیه تجهیزات جانبی این برندها از جمله شارژر انکر نیز مشغول بوده و نماینده انحصاری این تجهیزات در تهران نیز به‌شمار می‌آید. 

بسیاری از تغییر صورت گرفته و پیشرفت حاصل در سیستم مشتری مداری بازار تجهیزات صنعت دیجیتال را می‌توان به تحولات ناشی از عملکرد این مجموعه نسبت داد.

در ادامه با هم به بررسی خرید شارژر انکر و مزایای کاربردی آن خواهیم پرداخت.

شارژر انکر:‌ آمیزه فناوری و کیفیت!

باید اذعان کرد که این روزها تهیه شارژر مناسب برای تبلت و گوشی همراه بدون آشنایی با تولیدات برندهای مرغوب و باکیفیت و نیز بدون‌ آشنایی با الزامات کاربردی به معضلی برای مصرف‌کنندگان تبدیل شده است. دلیل آن را نیز می‌توان تیغه دو لبه تنوع بالای این محصولات دانست که در کنار افزایش گزینه‌های انتخابی مشتریان، تشخیص نمونه‌های قوی و ماندگار را دشوارتر نموده است!

برند انکر را می‌توان به‌جرات از نمونه‌های خاص در این بازار جنجالی نامید که توانسته زیبایی و ماندگاری محصولات شارژر خود را در عین کیفیت حفظ کند.
 

نکته طلایی استفاده از این برند در کنار شارژدهی بالا، افزایش عمر باتری و رضایت‌مندی مشتریان است. این موضوع به‌ویژه برای افرادی که طی ساعات طولانی عدم دسترسی به شارژر با گوشی موبایل یا تبلت خود کار می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اما چگونه می‌توان عمر باتری گوشی یا توان شارژدهی آن را افزایش داد؟

7 راهکار عملی برای افزایش عمر باتری در گوشی همراه!

در کنار تعویض باتری فرسوده و قدیمی، راهکارهای دیگری نیز برای کاهش مصرف باتری و افزایش طول عمر آن مطرح است که برخی از آنها را با هم مرور می‌کنیم:

حذف  یا غیرفعال کردن اپ‌های فعال در پس زمینه، قابلیت‌های غیرضروری و اپلیکیشن‌های سنگین غیر فعال نمودن نقشه یاب و GPS کاهش زمان تاخیر خاموشی برای روشنایی خودکار صفحه نمایش خاموش نمودن ویبره و غیر فعال کردن وای فای و بلوتوث تنظیم مدت زمان شارژ باتری عدم کاربرد اینترنت سیم کارت یا دیتا فعال نمودن گزینه پاور سیوینگ

علاوه بر موارد ذکر شده، انتخاب شارژر مناسب و با کیفیت نیز تاثیر بالایی در افزایش عمر باتری گوشی و تبلت دارد. موردی که با انتخاب و خرید شارژر انکر می‌توان به آن دست یافت.

البته با توجه به نمونه‌های متنوع این محصولات انتخاب مدل‌هایی با گارانتی بیشتر و ضمانت کیفیت در اولویت قرار می‌گیرد.

در این بخش به معرفی برخی نمونه‌های شارژر انکر با ویژگی‌های برتر می‌پردازیم.

آشنایی با نمونه هایی از شارژرهای انکر شارژر دیواری انکر مدل PowerPort Atom III (Two Ports)-A2322L21 که با قابلیت شارژ سریع 60 واتی و بهره‌مندی از فناوری PowerIQ 3.0 و پورت‌های USB Type-C و USB Type-A از محصولات متمایز و برتر برند انکر در زمینه تولید شارژر به‌شمار می‌آید. شارژر دیواری انکر مدل PowerPort III mini 30W-A2615L21 بهره‌مند از مزایای پورت خروجی Type-C، پشتیبانی از فناوری PowerIQ 3.0 و Power Delivery و نیز پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات شارژر دیواری انکر مدل PowerPort III 20W PD-A2149G21 که ضمن پشتیبانی از شارژ سریع 20 وات و فناوری PowerIQ 3.0 و دارا بودن فناوری Power Delivery از پورت خروجی Type-C نیز بهره‌مند است.

کلیه این نمونه‌های شارژر انکر در بالاترین سطح کیفی و با توجه به الزامات کاربردی مشتریان ساخته و با گارانتی 18 ماهه شرکت فارسان ارائه می‌گردد.

و در پایان...

خرید شارژر انکر و استفاده از دیگر تجهیزات دیجیتال این برند برتر در فارس بازار، حس جدیدی از ورود به دنیای ملزومات مدرن دیجیتال است که تجربه آن را به‌شما پیشنهاد می‌کنیم.

تنوع محصولات و کیفیت خدمات در مجموعه فارس بازار بی‌شک رضایت و توجه شما را نیز جلب خواهد نمود. بهترین نمونه‌های شارژر انکر و خرید لوازم جانبی انکر در این بازار مدرن امکان‌پذیر است.

این مجموعه معتبر را در فضای مجازی به نشانی WWW.FARESBAZAR.COM جستجو کنید، بیابید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فارس بازار انکر افزایش عمر باتری گوشی موبایل فارس بازار باتری گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟