Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیروزی انقلاب اسلامی این هتل بازسازی شد و با نام هتل پارسیان استقلال زیر مجموعه هتل های پارسیان قرار گرفت. هتل استقلال تهران به عنوان بزرگترین هتل ۵ ستاره ایران و یکی از بهترین هتل های تهران شناخته می شود که در شمال پایتخت واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی عالی و امکانات و خدمات بی نظیری برخوردار است و اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم قصد سفر به پایتخت را دارید و به دنبال رزرو هتل تهران و انتخاب هتل پارسیان استقلال هستید، می توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ مراجعه کنید.

اتاق های هتل استقلال تهران

هتل ۵ ستاره استقلال تهران در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بنا شده است و دارای دو برج شرقی و غربی است. ساختمان این هتل مجلل ۳۰ طبقه بوده و با ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت لوکس که از تمامی امکانات و خدمات رفاهی مطابق با استانداردها و معیارهای روز صنعت هتلداری برخوردارند، از مهمانان پذیرایی می کنند.

اتاق یک تخته

هتل استقلال تهران دارای ۱۷۰ اتاق یک تخته است که ۵۶ باب آن در برج غربی و ۱۱۴ باب آن در برج شرقی قرار دارند. این اتاق های بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که تنها به پایتخت سفر می کنند و به دنبال مکانی آرام و راحت با امکانات عالی هستند.

اتاق دو تخته

هتل ۵ ستاره پارسیان استقلال ۱۷۵ اتاق دو تخته در برج غربی و ۱۵۹ اتاق دو تخته در برج شرقی دارد. این اتاق ها از دکوراسیون چشم نواز و وسایل و تجهیزات باکیفیت برخوردارند. امکانات رفاهی اتاق های دو تخته که به دو صورت توئین و دبل هستند اقامتی رویایی و فوق العاده را برای مهمانان به ارمغان خواهند آورد. این اتاق ها امکان پذیرش نفر اضافه را دارند و برخی از آنها مخصوصا اتاق های برج غربی دارای چشم انداز بی نظیری از شمال شهر تهران هستند.

سوئیت کوچک

سوئیت های کوچک یا سوئیت های دونفره جزو بهترین واحدهای اقامتی هتل استقلال تهران محسوب می شوند. اگر قصد رزرو هتل های تهران و تجربه اقامتی دلنشین و منحصربفرد را دارید می توانید هنگام رزرو هتل استقلال تهران سوئیت های دو نفره کوچک را انتخاب کنید. این سوئیت ها از متراژ بالاتر و فضای وسیع تری برخوردار بوده و امکانات و خدمات ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است. این سوئیت ها دارای یک اتاق نشیمن، یک اتاق خواب با تخت دبل، حمام اختصاصی با وان و جکوزی، فرش ها و پرده های نفیس، دکوراسیون شیک و جذاب، وسایل و تجهیزات به روز و با کیفیت و بهترین خدمات و امکانات رفاهی هستند.

سوئیت بزرگ

هتل پارسیان استقلال به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های تهران و ایران دارای ۵ سوئیت بزرگ با دو اتاق خواب و عالی ترین امکانات و خدمات رفاهی است. این سوئیت ها را می توان جزو لاکچری ترین واحدهای اقامتی در کشور دانست. طراحی این سوئیت ها به بهترین شکل ممکن و بر اساس استانداردهای بین المللی صورت گرفته است و اقامتی خاص و مجلل را رقم می زنند.

امکانات و خدمات هتل استقلال تهران

گردشگران و مسافرانی که رزرو هتل استقلال تهران را از طریق سامانه اقامت ۲۴ انجام می دهند می توانند با اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های تهران از امکانات و خدمات بی نظیری بهره مند شوند. این هتل ۵ ستاره سعی نموده با فراهم آوردن بهترین ها اقامتی خاطره انگیز و راحت را برای مهمانان خود فراهم کند.

رستوران ها

هر مهمان با هر سلیقه ای می تواند از صرف غذا در رستوران های مجلل هتل استقلال تهران لذت ببرد. این هتل ۵ ستاره دارای رستوران های متنوعی است که بهترین غذاها را سرو می کنند. رستوران رز با ظرفیت ۷۸ نفر و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی شیک و دلنشین یکی از بهترین رستوران های هتل های تهران محسوب می شود. این رستوران چشم انداز تماشایی از کوه های شمال تهران را به مهمانان هدیه می دهد و همه روزه دارای بوفه اردور سرد و گرم است. از ویژگی های رستوران رز می توان به نهار مخصوص روزهای جمعه و اعیاد مختلف اشاره نمود.

اگر هوس میل کردن غذاهای ترکی را دارید می توانید به رستوران مطبخ برندی از کشور ترکیه هتل استقلال مراجعه کنید. این رستوران از فضایی سنتی و و بسیار زیبا برخوردار بوده و دارای یک بالکن با فضای باز و نمای زیبای شهر است. علاوه بر غذاهای ترکی در این رستوران انواع غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و دریایی نیز ارائه می شوند.

برای دوستداران غذاهای عربی رستوران الحیات هتل استقلال تهران گزینه ای عالی به شمار می رود. این رستوران از سرآشپزان حرفه ای و مجرب لبنانی بهره می برد و انواع غذاهای لذیذ عربی را سرو می کند. همچنین رستوران فصلی گیله وا نیز با فضای باز دل انگیز و سرو انواع غذاخای ایرانی و سنتی مکانی مناسب برای صرف غذا با خانواده است.

سالن دریای نور

از دیگر امکانات ویژه و منحصر به فرد هتل استقلال به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های تهران می توان سالن دریای نور را نام برد. این سالن باشکوه با سقفی مرتفع و مساحت ۱۰۰۰ مترمربع بهترین مکان برای برگزاری مراسمات و ضیافت های مختلف مانند عقد و عروسی، جلسات سازمانی و اداری، سمینارها، کنفرانس ها و دوره های آموزشی است.

امکان چیدمان های مختلف، امکان تفکیک به دو تا چهار سالن کاملا مجزا، پذیرایی کامل و درجه یک، بهترین تجهیزات صوتی و تصویری و نورپردازی مدرن از ویژگی های این سالن بی نظیر محسوب می شوند.

مجموعه ورزشی و سلامتی

مجموعه ورزشی و سلامتی هتل استقلال تهران دارای استخری لوکس و بسیار تمیز با نورپردازی مدرن و محیطی بی نظیر است. همچنین در این مجموعه سونا و جکوزی نیز برای سپری کردن لحظاتی آرامشبخش در نظر گرفته شده است که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند. اتاق ماساژ با ارئه انواع ماساژهای ریلکسی جهت بهبود وضعیت جسمی و روحی مهمانان از دیگر بخش های مجموعه ورزشی و سلامتی این هتل ۵ ستاره محسوب می شود. علاوه بر این موارد زمین تنیس و باشگاه ورزشی با بهترین وسایل بدنسازی مکانی عالی برای مهمانانی است که قصد ادامه فعالیت های ورزشی خود در سفر و در طول مدت اقامت را دارند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل پارسیان استقلال تهران می توان به لابی مجلل، آتلیه، صندوق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، صرافی، پارکینگ، اینترنت، باربری، خانه داری، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، فضای سبز و ... اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل استقلال تهران

یکی از مزیت های بزرگ هتل پارسیان استقلال موقعیت مکانی ویژه آن است. این هتل ۵ ستاره لوکس در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر واقع شده است و از دسترسی راحتی به مرکز شهر، جاهای دیدنی و اماکن مهم برخوردار است. نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، تله کابین توچال، مراکز خرید مختلف، باغ موزه هنر ایرانی، موزه سینمای ایران و ... فاصله نزدیکی با هتل استقلال دارند.

کد خبر 1642477

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هتل پارسیان استقلال ترین هتل های تهران هتل استقلال تهران امکانات و خدمات هتل ۵ ستاره برای مهمانان سوئیت ها رستوران ها رزرو هتل دو تخته اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر