Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@14:24:46 GMT

اعلام اسامی ادارات پرمصرف برق

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۱۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: به دنبال اخطارهای مکرر به اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، اسامی این ادارات از روز سه‌شنبه هفته جاری منتشر خواهد شد. ناطقان: به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان اظهار داشت: با استفاده از کنتورهای هوشمند، همه ادارات شهر تهران به‌صورت لحظه‌ای تحت رصد از راه دور مصرف برق هستند و طی روزهای گذشته هر اداره‌ای که همراهی لازم را در این حوزه نداشته است به‌صورت جدی با قطع برق مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با وجود همکاری خوب عمده ادارات شهر تهران، شاهد بی‌توجهی برخی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خودداری از کاهش مصرف برق بودیم که با توجه به افزایش دمای هوا و مصرف برق به‌ویژه در کلان‌شهر تهران، با ملاحظاتی، ضمن قطع برق این دسته از مشترکان، از انتشار اسامی آنان خودداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مشترکان اداری پرمصرف تاکنون اخطارهای متعددی دریافت کرده‌اند و با توجه به تدابیر وزارت نیرو و پایان یافتن مهلت داده شده، در جهت اجرای قاطع برنامه‌های کاهش پیک شبکه توزیع برق، از سه‌شنبه هفته جاری، مصادف با ۳۱ خردادماه، ضمن قطع برق مصرفی، اسامی دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهر تهران که مصرف برق خود را مطابق با مصوبه ابلاغی، کاهش ندهند، اعلام خواهد شد.

بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.
منبع: مهر برچسب ها: ادارات پرمصرف ، برق ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ادارات پرمصرف برق تهران شهر تهران مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز با حضور «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر و «محمدراضی جلالی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم تقدیر از زحمات عبدالحمید عباس شیاری در دوران تصدی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، محمد فراتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معارفه شد.

فراتی اصالتاً شوشتری بوده و ۲۶ سال دوران خدمت در صنعت برق را در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد سپری کرده است.

کد خبر 6098444

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی