Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:16:35 GMT

صعود تاریخی هندبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی جهان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۱۴۰

صعود تاریخی هندبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی جهان

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب پیروزی مقابل آرژانتین راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.
در تاریخ هندبال ایران این نخستین بار است که یک تیم ملی در بین چهار تیم برتر جهان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندبالیست‌های نوجوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند. آنها همچنین در مرحله اصلی با کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. در این مرحله نیز با برتری مقابل آرژانتین به نیمه نهایی راه یافتند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد به عنوان سرمربی، رضا مصباحی و حبیب‌الله بردسیری به عنوان مربی، غلامحسین نیکویی به عنوان سرپرست و رضا سرسنگی به عنوان تراپیست کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی هندبال ساحلی هندبال ایران قهرمانی جهان نوجوانان جهان متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی رقابت های قهرمانی جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد