Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:26:36 GMT

آغاز احداث فضای تفریحی ورزشی در نایسر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۱۴۵

آغاز احداث فضای تفریحی ورزشی در نایسر

شهردار سنندج گفت: در راستای توجه به مناطق کمتر برخوردار، تدوین برنامه‌های ویژه برای ارتقای سرانه‌های فضای سبز و اماکن تفریحی ورزشی با توجه به موقعیت و آمار جمعیتی نواحی منفصل شهری به صورت ویژه در دستور کار شهرداری سنندج است.

سید انور رشیدی نبود زمین در نواحی منفصل شهری را از مشکلات شهرداری در ایجاد فضای سبز و اماکن ورزشی تفریحی در این نقاط اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در راستای توسعه فضای ورزشی تفریحی و فضای سبز در ناحیه منفصل شهری نایسر یک قطعه زمین به متراژ هفت هزار مترمربع در خیابان حیران شناسایی و عملیات اجرایی آن جهت احداث فضای تفریحی و ورزشی آغاز شده است.

به گفته شهردار سنندج فضای سبز، زمین فوتبال، نصب روشنایی و مبلمان پارکی از جمله اقدامات اجرایی در راستای احداث این مکان تفریحی و ورزشی است.

رشیدی گفت: با اجرای این پروژه شاهد ارتقای هرچه بیشتر سرانه فضای سبز و ایجاد رفاه بیشتر برای مردم این منطقه باشیم.

اجرای طرح آتش بر در پارک جنگلی آبیدر سنندج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: همه ساله با شروع فصل تابستان شاهد وقوع آتش سوزی در پارک جنگلی آبیدر و خسارت های ناشی از آن هستیم که برای پیشگیری و به حداقل رساندن این مهم جلسات مختلفی را با منابع طبیعی، فرمانداری و مدیریت بحران برگزار کردیم.

علی اصغری با اشاره به اجرای طرح آتش بر با هدف کاهش خسارت ناشی از آتش سوزی در آبیدر، گفت: با نظارت مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری، این طرح در تمام نقاط پیک وقوع حریق در عرصه پارک جنگلی آبیدر از جاده حسن آباد تا دره هفت آسیاب انجام شد.

او گفت: اجرای طرح آتش بر می تواند از سرایت آتش در سطح وسیع تر جلوگیری کند،در این طرح در نقاطی که دارای علفزارهای انبوه هستند با ماشین آلات سنگین شیارهایی احداث می شود تا در زمان آتش سوزی امکان دسترسی برای اطفای حریق آسان تر و سریعتر انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج احداث پارک فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود