Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس از مسئولین درخواست کرد که برای ادامه حیات سینما بها بلیت را کاهش دهند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فیلم، عصر روز جمعه ۲۷ خرداد ماه نخستین اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» با حضور عوامل فیلم و هنرمندان در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز شعیبی ضمن ابراز خشنودی در بین مردم و مخاطبان فیلم، در سخنان کوتاهی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که «بدون قرار قبلی» را برای تماشا انتخاب کرده اید و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید. ما با افتخار نخستین اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» را از پردیس سینمایی لوتوس واقع در منطقه نازی آباد آغاز کرده ایم که در ادامه در دیگر سینماها نیز برنامه خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: از همه‌ی سینماداران تشکر و قدردانی می‌کنم و به این عزیزان خسته نباشید می گویم که به دلیل شیوع پاندمی کرونا سال های سختی را گذرانده و تلاش کردند سالن های سینما را حفظ کنند.

کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» در پایان اظهار داشت: من از طرف مردم از مسئولین تقاضا دارم که اگر امکان دارد به نحوی برنامه‌ریزی کنند که قیمت بلیت سینماها کاهش یابد تا مخاطبان بیشتری بتوانند به سینما بیایند چرا که بقا حیات سینماها به حضور تماشاگران نیازمند است.

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی،‌ الهام کردا، رضا صابری، امین میری‌، حامی ترابی و صابر ابر گروه بازیگران «بدون قرار قبلی» را تشکیل می‌دهند.
«بدون قرار قبلی» پنجمین فیلم بلند بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از ۱۸ خرداد ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش در آمده است.
در این اکران مردمی علاوه بر بهروز شعیبی (کارگردان)، محمود بابایی (تهیه کننده) و عطا زاهد (تدوینگر) هنرمندانی چون؛ حامد کمیلی، مهدی جعفری و پاشا جمالی نیز حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بهروز شعیبی ، کارگردان فیلم سینمایی بدون قرار قبلی ، کاهش بها بلیت سینماها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهروز شعیبی بدون قرار قبلی بهروز شعیبی اکران مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» مورد استقبال مخاطبان، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی قرار گرفت و توانست عنوان پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه را در میان 10 بسته اکران شده در هنر و تجربه را از آن خود کند. 

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» که شامل ۵ فیلم کوتاه «مورس» ساخته روناک جعفری، «اسپاسم» ساخته صحرا اسدالهی، «نفس نکش» ساخته میلاد نسیم سبحان، «رویای نیمه‌جان» ساخته آرمین اعتمادی و «گوشت تلخ» ساخته فرید حاجی است.

در گروه سینمایی هنر و تجربه (از سال 98 تاکنون) بسته 5 فیلم کوتاه «یلدای کوتاه»، بسته 6 فیلم کوتاه «108 دقیقه در یک قرن»، بسته 6 فیلم کوتاه «بازگشت کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «وضعیت قرمز»، بسته 5 فیلم کوتاه «پنجِ گان کوتاه»، بسته 5 فیلم کوتاه «یک سانس؛ چند رویا»، بسته 5 فیلم کوتاه «ژانر وحشت» و بسته 6 فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» پیش از این اکران شده بود. 

گروه سینمایی هنر و تجربه به پیشنهاد و استقبال فیلمسازان جوان حوزه فیلم کوتاه از سال گذشته تاکنون اکران 21 فیلم کوتاه را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

بلیت‌فروشی بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» در سامانه‌های بلیت‌فروشی سینماتیکت، ایران تیک، آی تیکت و گیشه هفت همچنان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش