Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پورحسینی گفت: طبق رنگ بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اینک ۹ شهرستان تابعه این استان در وضعیت آبی و شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی است.

او گفت: ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۷۷ بیمار در مراکز ۱۶ ساعته و ۱۱۱ بیمار در اورژانس‌های استان همدان پذیرش و از این تعداد ۲۰ بیمار شامل ۱۴ بیمار کرونایی در بخش عادی و چهار بیمار در بخش آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو بستری شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان گفت: شمار بیماران مشکوک و قطعی بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۷۴ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۴ نفر در بخش آی. سی. یو بستری شدند و وضعیت جسمی ۲ تن از بیماران بسیار وخیم گزارش شده است.

حمید پورحسینی گفت: مراجعان سرپایی به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی این استان در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل ۲.۷ درصد و مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها ۲۵.۷ درصد کاهش داشته است.

او گفت: تعداد موارد جدید بستری بیمارستانی در هفته گذشته به ۱۳۲ بیمار رسید که این آمار نسبت به هفته ماقبل که ۱۰۱ نفر بود ۳۰.۷ درصد افزایش داشته است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: مجموع موارد مثبت سرپایی از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به ۱۱۱ هزار و ۳۷۷ نفر، مجموع بهبود یافتگان از کرونا به ۲۹ هزار و ۹۷۳ نفر، مجموع مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۳۳ هزار و ۳۱۵ نفر و مجموع متوفیان به سه هزار و ۳۴۰ نفر رسیده است.

پورحسینی در زمینه آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: ببش از سه میلیون و ۱۹۱ هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده که درصد پوشش افرادی بالای ۱۲ سال در نوبت اول ۹۳.۱ درصد، نوبت دوم ۸۳.۶ درصد و نوبت سوم ۴۰ درصد است.

او گفت: درصد پوشش واکسیناسیون بانوان باردار در نوبت اول ۱۰۰ درصد و نوبت دوم ۹۸.۲ درصد است همچنین میزان دریافت واکسن کرونا برای نوجوان بین ۱۲ تا ۱۸ سال نوبت اول ۹۴.۹ درصد و نوبت دوم ۸۳.۳ درصد و برای گروه سنی پنج تا ۱۲ سال نوبت اول ۲۵.۷ درصد و نوبت دوم ۱۲.۹ درصد است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت آبی مراجعان سرپایی استان همدان درصد و نوبت نوبت اول نوبت دوم ۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان 
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • کم آبی در کمین لرستان/ بارش‌های پرتکرار هم حریف خشکسالی نشد
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد