Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:36:04 GMT

ماجرا‌ی دود غلیظ در شهر اهواز ناشی از چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۴۵۰

ماجرا‌ی دود غلیظ در شهر اهواز ناشی از چه بود؟

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز با اشاره به انتشار دود غلیظ در سطح شهر اهواز گفت: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که احتمالا این دود، ناشی از آتش‌سوزی بخش‌هایی از تالاب هورالعظیم در کشور عراق است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از سازمان محیط زیست، علی بنی عگبه رئیس اداره حفاظت و محیط زیست در خصوص علت دود غلیظی که از جمعه شب تاکنون در برخی مناطق اهواز منتشر شده است، اظهار داشت: بر اساس پایش‌های میدانی، مشکل خاصی در اهواز رخ نداده و در سطح شهر منشائی برای این دود پیدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که احتمالا این دود، ناشی از آتش‌سوزی بخش‌هایی از تالاب هورالعظیم در کشور عراق است.

مدیریت جامع حوزه آبخیز؛ راهکار مقابله با پدیده گردوغبار در کشورایران ورود گردوغبار از صحرای آفریقا را رد کرد

بنی عگبه بیان کرد: در پی خشکی بخش عراقی تالاب هورالعظیم چند روزی است این بخش دچار حریق شده است که با کنترل مسیر حرکت دود می‌توان گفت دودی که بخشی از اهواز را فرا گرفته است، ممکن است ناشی از این مساله باشد.

وی افزود: با توجه به متفاوت بودن نوع دود و بوی ناشی از حریق سایت دفن زباله صفیره اهواز، این دود ناشی از آتش‌سوزی در سایت دفن زباله اهواز نیست.

انتهای پیام /331/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حق آبه هیرمند گفت: تقریبا ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است و اگر بتوانیم همین شرایط را ادامه دهیم کل کانال مرطوب شود. پوشش گیاهی جایگزین  و شرایط آب و هوایی مرطوب خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۷۰ دریچه کمالخان حدود ۴ دریچه باز شده است، اما باید اصلاحیه انجام شود تا این آب به سمت گود زره نرود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • تالاب پرآب شیرین سو
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند