Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریاردر جلسه شورای اداری شهرستان شهریاراز دستگاه های اجرایی خواست سیاست ها و برنامه های دولت مردمی را در جهت رفع مشکلات مردم با تلاش وجدیت پیگیری و اجرایی کنند.

 به گزارش ایران آنلاین ، امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهریار در این جلسه با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم در خصوص هدفمندی یارانه ها ، حمایت از تولید و اشتغال،کنترل بازار، ساماندهی صنایع و رفع محدویت از استقرار صنایع در شعاع 120کیلو متری تهران گفت : ارتقاء ساختار سیاسی شهرستان به فرمانداری ویژه از جمله نتایج مهم سفر رییس جمهوری به شهرهای غرب استان تهران بود که امیدوارم با تصویب هیات وزیران حرکت شهرستان در بخش های مختلف شتاب بیشتری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تشکیل شرکت مشترک با حضور شهرداران و شرکت عمران اندیشه ، بخش خصوصی و کمک دولت  جهت فعال کردن خط مترو وحمل و نقل ریلی و پیگیری جهت استقراربخش جدید سعیدیه از دیگران اقدامات دولت در این منطقه است.وی رفع مشکلات شهرستان و توسعه و عمران منطقه را نیازمند حرکت جهادی و انقلابی مدیران همراه با جهاد تبیین و افزایش روحیه امید و نشاط در میان مردم و سطح جامعه  دانست .
حسین حقوردی نماینده مجلس نیز در این جلسه با اشاره به مصوبات سفر و تخصیص منابع گفت : تخصیص اعتبار 110 میلیاردی به سه شهرستان غرب استان تهران  ازمحل  2100 میلیارد تومان اعتبارات شهرستانهای استان تهران پاسخگوی نیازها و کمبود ها نیست و لازم است در این خصوص تجدید نظر شود.وی افزود: شهرستانهای غرب استان تهران با افزایش جمعیت و تراکم بالا با مشکلات زیادی  و کمبود سرانه ها مواجه اند که نیازمند حمایت مالی بیشتر دولت اند.
سرهنگ پیمان فتاحی نیز در این جلسه به ضرورت تقویت زیرساخت ها و احداث کمپ و احداث و تکمیل  کلانتری ها و افزایش خودورها  و دوربین های پایش تصویری اشاره کرد و گفت امید است با همکاری شهرداری ها و دستگاه های مرتبط ،سطح امنیت شهرستان ارتقاء یابد.
محمد رضا لشگری مدیر برق منطقه شهریار هم در این جلسه با اشاره به 245هزار مشترک برق و 5700 پست زمینی و هوایی  توزیع برق گفت : برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی  نیازمند تشکیل کارگروه ویژه برق ایم تا زمینه افزایش اعتبارات ، اختیارات و امکانات بیشتر فراهم شود.وی افزود این شهرستان نیازمند 20پست 63کیلوولت است ولی  در حال حاضر 12 پست مستقر وفعال اند.
یوسف قهرمانی مدیر آبفای شهریار نیز در این جلسه با اشاره به خشکسالی وشرایط بحرانی آب در کشور  گفت : سطح ایستایی آب در دشت شهریار به 150متر و عمق چاه ها نیز به 250متر می رسد که این گویای شرایط وخیم ابی است و می توان گفت که دشت شهریاردیگر آب ندارد و متاسفانه 90درصد آب های زیرمینی در بخش کشاورزی به طور غیراصولی  مصرف می شود که باید چاره اندیشی کرد ودر این شرایط لازم است شهروندان ضمن صرفه جویی در مصرف آب با فرهنگسازی و آموزش همگانی از هدررفت اب جلوگیری کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جلسه با اشاره استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد